• چهارشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۲۶
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402031711024

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم تاکید کرد؛

لزوم توجه بیش‌تر به صنعت و طرح‌های گلخانه‌ای در سلفچگان

لزوم توجه بیش‌تر به صنعت و طرح‌های گلخانه‌ای در سلفچگان

ایسنا/قم مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم بر انجام مطالعات علمی وکارشناسی در بررسی توجیه فنی، مالی و اقتصادی طرح‌های سرمایه گذاری و همچنین تامین زیرساخت‌های موردنیاز جهت توسعه بخش صنعت و اجرای طرح‌های گلخانه‌ای در این منطقه تاکید نمود.

امروز چهارشنبه 17 خردادماه در نشستی با حضور مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم و مسولان منطقه، موانع، مشکلات و راهکارهای توسعه و رونق اقتصادی و گردشگری و حمایت از سرمایه گذاری بخش خلجستان مورد بررسی قرار گرفت.

عباس شیرمحمدی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری در این نشست که در سالن جلسات شهرداری دستجرد برگزار شد با اشاره به ظرفیت‌های طبیعی و مزیت‌های اقتصادی بخش خلجستان، رونق اقتصادی مبتنی بر آمایش سرزمین در شهرستان‌ها و بخش‌های استان را از اهداف توسعه اقتصادی استان برشمرد.

وی با اشاره به وضعیت جغرافیایی و آب و هوایی بخش، اجرای طرح‌های اقامتی و باغ تالار را در توسعه گردشگری این بخش مورد توجه قرار داد و بر انجام مطالعات علمی وکارشناسی در بررسی توجیه فنی، مالی و اقتصادی طرح‌های سرمایه گذاری و همچنین تامین زیرساخت‌های موردنیاز جهت توسعه بخش صنعت و اجرای طرح‌های گلخانه‌ای در این منطقه تاکید نمود. 

همچنین در پایان این نشست و پس از پیشنهاد مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم مبنی بر برگزاری بازارچه‌های محلی و فصلی به منظور عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و صنایع دستی در راستای رونق بیش از پیش بخش گردشگری، از محل‌های پیشنهادی در این خصوص بازدید جمعی به عمل آمد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha