• یکشنبه / ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402032113184
  • خبرنگار : 50163

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

شهردار و اعضای شورای شهر زنجان برای انتخابات مجلس استعفا نمی‌دهند

شهردار و اعضای شورای شهر  زنجان برای انتخابات مجلس استعفا نمی‌دهند

ایسنا/زنجان رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: شهردار و اعضای باقی مانده شهر برای انتخابات مجلس استعفا نمی‌دهند.

مجید ناصحی‌مقدم ظهر امروز (۲۱ خردادماه) در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با بیان اینکه بحث استعفا به خاطر مجلس را تمام شده می‌دانیم،  افزود: به صراحت عرض می‌کنم که برای مجلس نه شهردار و نه اعضای باقی‌مانده استعفا نخواهند داد.

وی با اشاره به سیل اخیر زنجان، گفت: چند روز قبل بارندگی شدید موجب بروز سیل شد که شهروندان را به زحمت انداخت اما در پی بروز سیل مناطق مختلف شهرداری،مدیریت بحران و سایر نیروها پای کار آمدند و فعالیت جهادی انجام دادند.

این مسئول با بیان اینکه برخی از مشکلات به وجود آمده نیاز به برنامه‌ریزی دارد و این موضوع نشان داد که نگاه شورا برای تخصیص ۶۰ میلیاردی برای هدایت آب‌های سطحی درست بوده و طی سال‌های آتی نیز باید انجام شود، تصریح کرد: جاهای دیگر هم که مشکلاتی بوده باید بررسی شود و مشکلات آن حل شود.

وی با توضیح اینکه وجود قنات‌های متروک نیز موجب تخریب آسفالت شده است و خود آسفالت ایرادی نداشته است، ادامه داد: مسئولان دیگری نیز درباره بحران و مدیریت آب دخیل هستند و این نیازمند مدیریت یکپارچه شهری است.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه انتظار داریم در سطح استان و کشور به این نیاز توجه ویژه شود، افزود: طی سنوات گذشته شهرک‌های بسیاری ایجاد شده که پیمان‌کار آن تعاونی‌های مختلف بوده‌اند و صرفا به موضوع ساخت مسکن پرداخته‌اند و با توجه به این موضوع گاهی سایر موضوعات مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه نیاز امروز شهرها این است که برای حل معضلات شهری به سمت مدیریت یکپارچه حرکت شود، گفت: برای این موضوع باید کارهای کارشناسی شده صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به نشست شهرداران کلان‌شهرها به مناسبت روز صنایع دستی، یادآور شد: با توجه به نگاه ویژه وزیر به بحث صنایع دستی، در این نشست از زنجان به عنوان شهر نمونه صنایع دستی یاد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha