• یکشنبه / ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۲۳:۱۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402032113638
  • خبرنگار : 50532

فرماندار آستارا:

پست بانک از اشتغال روستایی در آستارا حمایت کند

پست بانک از اشتغال روستایی در آستارا حمایت کند

ایسنا/گیلان فرماندار آستارا با اشاره به اهمیت اشتغال در روستاهای مرزی، گفت: پست بانک با توجه به فعالیتش در روستاها نقش موثری در پرداخت تسهیلات برای توسعه و ایجاد فرصت‌های شغلی این مناطق دارد و باید از ایجاد اشتغال حمایت کند.

عنایت رضایی پور امروز در دیدار با مدیر امور شعب پست بانک استان گیلان با بیان اینکه با حمایت از ایجاد فرصت‌های اشتغال در حوزه های بوم‌گردی، صنایع دستی و گلیم بافی می توان به اشتغال‌زایی در روستاهای شهرستان مرزی آستارا کمک کرد، افزود: پست بانک به مناطق روستایی و محروم کشور توجه ویژه ای دارد و در راستای گسترش دولت الکترونیک در این مناطق بسترهای لازم را فراهم کرده است.

وی هدف از ایجاد دفاتر خدمات بانکی پست بانک ایران در دور افتاده ترین نقاط را خدمت جهادی عنوان کرد گفت: در روستاهای عنبران، باغچه سرا، حیران، عباس آباد، کانرود، سیبلی، قره سو، ویزنه، چلوند و همچنین لوندویل شهرستان مرزی بندر آستارا شعب پست بانک فعالیت دارند و این بانک همواه در راستای کمک رسانی به اشتغال مناطق شهری و روستایی خدمت رسانی می کند.

رضایی پور خواستار حمایت از گلیم بافی و فعالان این هنر در روستای عنبران شهرستان آستارا با اختصاص تسهیلات اشتغالزایی توسط پست بانک شد و تاکید کرد: اغلب بانوان در روستای عنبران آستارا به گلیم‌بافی مشغول هستند و این ظرفیتی بی‌نظیر برای جهش تولید و رونق صادرات است.

وی گفت: به توسعه و رونق اقتصادی روستاها باید توجه ویژه ای شود.

فرماندار آستارا با اشاره به اهمیت ارتباط بین پرداخت تسهیلات بانکی و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، توسعه اشتغال و کارآفرینی در مناطق روستایی، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های مناطق روستایی توجه بیشتر مسئولان ذیربط به افزایش پرداخت تسهیلات به روستاییان ضروری است.

صادق قدیری، مدیر امور شعب پست‌ بانک گیلان نیز در این دیدار توسعه و رونق اقتصادی و اشتغالزایی در مناطق روستایی را مهم‌ترین رویکرد پست بانک در این استان ذکر کرد و افزود: پست بانک در مناطق روستایی نقش مهمی در حمایت از تولید روستایی و جهت دهی آن در مسیر رونق و توسعه این مناطق داشته است.

به گزارش ایسنا، در دیدار فرماندار آستارا با مدیر امور شعب پست بانک استان گیلان درباره موانع و مشکلات پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در شهرستان مرزی بندر آستارا گفت وگو و تبادل نظر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha