• دوشنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۴
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402032214304
  • خبرنگار : 50553

بهره‌برداری از استخر «۹ دی» قزوین در یک ماه آینده

بهره‌برداری از استخر «۹ دی» قزوین در یک ماه آینده

ایسنا/قزوین مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: خوشبختانه ۲ استخر سرپوشیده به فضاهای آبی قزوین اضافه خواهد شد و با همتی که صورت گرفت ۹۵ درصد پروژه استخر «۹ دی» تکمیل شده و ظرف یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

نقی سیاهکالی مرادی در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: شادابی و نشاط لازمه زندگی و کسالت زایل کننده استعدادها و توانایی‌های انسان است، در زندگی انسان فرصت‌هایی وجود دارد که از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است این اوقات می‌تواند زمینه‌ساز پذیرش مسئولیت‌های اجتماعی و موجب رشد همه جانبه شخصیت دانش‌آموزان و نوجوانان باشد.

وی با اشاره به اینکه اوقات فراغت فرصت مغتنمی است، افزود: فعالیت‌های آموزشی و پرورشی برای ۴۵ هزار دانش آموز در ۴۵۰ پایگاه تابستانی استان مطابق برنامه سالانه به شکل متنوع و جذاب‌تر از فعالیت‌های رسمی و متناسب با نیازهای روحی عاطفی و اجتماعی دانش‌آموزان اجرا خواهد شد تا شرایط مناسبی را برای دست‌اندرکاران امر تعلیم و تربیت مهیا سازد و برنامه‌ریزی دقیق اجرای سیاست در جهت شناسایی پرورش و شکوفایی استعدادها صورت گیرد.

سیاهکالی مرادی ادامه داد: در راستای اجرایی کردن مصوبات هیئت عالی مولدسازی دارایی‌های دولت املاک مازاد دستگاه اجرایی پس از شناسایی و طرح و بررسی در کارگروه‌های استانی با حضور دستگاه‌های مرتبط نظیر اقتصاد و دارایی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی با تعیین نرخ قیمت توسط کارشناس دادگستری از طریق سامانه مربوط به از طریق مزایده به فروش می‌رسد.

وی درباره ضرورت و اهداف طرح مولدسازی گفت: ایجاد درآمد پایدار و کمک به اقتصاد آموزش و پرورش با توجه به حداقل سرانه تخصیصی به مدارس استان، حداقل سرانه تخصیصی به مدارس شبانه روزی، حداقل سرانه تخصیصی به سرویس ایاب و ذهاب به منظور جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان، مستهلک بودن تجهیزات مدارس شبانه‌روزی، اداری، بدهی به شرکت‌های خدمت‌رسان نظیر آب، برق، گاز انشعاب و کاهش چشمگیر هزینه‌های فرهنگی، کیفیت بخشی از ردیف‌های ملی توسط وزارت آموزش و پرورش، ضرورت ایجاد درآمد پایدار و تکیه بر درآمد اختصاصی است آن را بیش از پیش ایجاب می‌کند.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه ۲ استخر سرپوشیده به فضاهای آبی قزوین اضافه خواهد شد و با همتی که صورت گرفت ۹۵ درصد پروژه استخر «۹ دی» تکمیل شده و ظرف یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha