• دوشنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۰
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402032214325
  • خبرنگار : 50553

تخفیف ۵۰ درصدی اماکن ورزشی سپاه قزوین برای دانش‌آموزان

تخفیف ۵۰ درصدی اماکن ورزشی سپاه قزوین برای دانش‌آموزان

ایسنا/قزوین رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی قزوین گفت: با هدف کاهش هزینه‌های کلاس‌های تابستانه و استقبال بیشتر اقشار مختلف جامعه با همراهی اداره ورزش و جوانان و معاونت تربیت‌بدنی سپاه حضرت صاحب‌الأمر(عج) تخفیف ۵۰ درصدی برای دانش‌آموزان و تخفیف ۳۰ درصدی برای اولیای دانش‌آموزان در جهت استفاده از اماکن ورزشی سپاه در تابستان سال جاری در نظر گرفته شده است.

سرهنگ ابراهیم رسولی‌فر در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با هدف کاهش هزینه‌های کلاس‌های تابستانه و استقبال بیشتر اقشار مختلف جامعه با همراهی اداره ورزش و جوانان و معاونت تربیت‌بدنی سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) تخفیف ۵۰ درصدی برای دانش‌آموزان و تخفیف ۳۰ درصدی برای اولیا در جهت استفاده از اماکن ورزشی سپاه در تابستان سال جاری در نظر گرفته شده است. 

وی افزود: متأسفانه همت مسئولان قزوین در برگزاری اردوی راهیان نور بسیار کم بود و از ۲۳۵ هزار دانش‌آموز قزوینی توانستیم فقط ۱۰۰۰ دانش‌آموز را به اردوی راهیان نور اعزام کنیم که در این خصوص باید مسئولین دستگاه‌های مختلف پای کار بیایند. 

رسولی‌فر بیان کرد: اعزام دانش‌آموزان به اردوهای دانش‌آموزی داخل و خارج از استان از دیگر برنامه‌های ما است؛ اولین اعزام نیز چهارم تیر ۱۴۰۲ به شهرستان خوی برای رنگ‌آمیزی و مرمت مدارس محروم این منطقه و برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش آموزان محروم خوی انجام خواهد شد. 

وی ادامه داد: به طور کلی ۱۴۸ گروه جهادی در قزوین داوطلب هستند که چهار گروه از آن‌ها به مدت ۶ روز در شهرستان خوی و ۱۴۴ گروه‌ جهادی نیز در نقاط مختلف استان قزوین خدمت‌رسانی خواهند کرد. 

این مسئول در پایان گفت: راه‌اندازی پاتوق‌های دخترانه در مراکز آموزشی و پارک‌ها با محوریت پاسخ به سؤالات و شبهات و معرفی دستاوردهای جمهوری‌اسلامی ایران در عرصه‌های علمی، ورزشی، پزشکی و صنعتی در قالب پویش ایران‌ قوی از دیگر برنامه‌های ماست. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha