• پنجشنبه / ۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۷:۵۲
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402040100378
  • خبرنگار : 50454

لزوم تسریع روند اجرای طرح‌های نیمه‌تمام چهارمحال و بختیاری

لزوم تسریع روند اجرای طرح‌های نیمه‌تمام چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: درحال حاضر طرح‌های نیمه‌تمامی در استان به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط هلدینگ‌های زیرمجموعه این وزارتخانه درحال انجام است که ما تقاضا داریم روند اجرای این طرح‌ها سرعت پیدا کند.

شهرام زارع اول تیرماه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: این استان یکی از استان‌های کم‌برخوردار کشور با نرخ بیکاری بالا است، تیم اقتصادی استان با سرعت بالایی کار می‌کند اما متاسفانه بین این تیم و بانک‌های استان ناهماهنگی وجود دارد.

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری افزود: درحال حاضر طرح‌های نیمه‌تمامی در استان به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط هلدینگ‌های زیرمجموعه این وزارتخانه درحال انجام است که ما تقاضا داریم روند اجرای این طرح‌ها سرعت پیدا کند.

وی با بیان اینکه برخی طرح‌ها در استان چهارمحال و بختیاری درحال افتتاح هستند، ادامه داد: یکی دیگر از تقاضاهای استان از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این است که برای تجهیز کارگاه در استان اقدامات لازم را انجام دهند چراکه با این اقدامات بخش عمده‌ای از مشکلات بخش اشتغال در استان رفع خواهد شد.

زارع عنوان کرد: برخی طرح‌ها در چهارمحال و بختیاری توسط بخش خصوصی آغاز به کار کردند که به علت جنگ اقتصادی که علیه جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته و افزایش نرخ ارز این طرح‌ها باوجود داشتن حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی اما به صورت نیمه تمام باقی مانده‌اند که امیدواریم فرصت بررسی این طرح‌ها فراهم شود تا مشکلات آن‌ها برطرف شوند.

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی می‌تواند در مجموعه هلدینگ‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کمک‌کننده باشد و آماده انعقاد تفاهم‌نامه‌ در این زمینه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha