• یکشنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402041106363
  • خبرنگار : 50176

یک مسئول:

لزوم توسعه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی لرستان در سطح شهرستان‌ها

لزوم توسعه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی لرستان در سطح شهرستان‌ها

ایسنا/لرستان مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان بر لزوم توسعه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی استان در سطح شهرستان‌ها تأکید کرد.

حجت‌الاسلام حبیب حاتمی کن‌کبود در دیدار مدیرکل دفتر امور مجلس جهاد دانشگاهی کشور و سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به نگاه توسعه‌ای و توانمندی‌های این نهاد انقلابی، گفت: امروز جهاد دانشگاهی در سطح کشور و استان‌ها در قالب مراکز آموزش عالی و نیز دوره‌های کوتاه مدت آموزشی توانسته است جایگاه ویژه‌ای پیدا کند.

وی به وجود ظرفیت‌های فراوان جهاد دانشگاهی لرستان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و با بیان اینکه این نهاد انقلابی توانسته است در درمان ناباروری منشا خیر و برکت برای استان باشد، گفت: در حوزه ناباروری کارهای خوبی در جهاد دانشگاهی لرستان صورت گرفته است که باید این فعالیت‌ها مستمر باشد.

حاتمی کن‌کبود بر لزوم توسعه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی لرستان در سطح شهرستان‌ها تأکید کرد و با بیان اینکه در هر کدام از شهرستان‌ها می‌توان دفاتر جهاد دانشگاهی را تأسیس کرد، ادامه داد: حتی‌الامکان دفاتر جهاد دانشگاهی در شهرستان‌های استان با اولویت دانشگاه‌ها راه‌اندازی شوند چراکه دفاتر این نهاد در دانشگاه‌های شهرستان‌های استان می‌تواند علاوه بر کارآمدی بیشتر، زمینه بهره‌مندی جامعه دانشگاهی از ظرفیت‌های این نهاد را فراهم کند.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان با یادآوری اینکه از ظرفیت‌های فراوان جهاد دانشگاهی به‌طور کامل استفاده نشده است، تصریح کرد: در تمام برنامه‌های شورای روسای دانشگاه‌های لرستان، رئیس جهاد دانشگاهی استان هم دعوت می‌شود چراکه بر این باوریم این نهاد می‌تواند در تصمیم‌سازی‌های دانشگاه‌ها در حیطه‌های مختلف، اثرگذار باشد.

وی گفت: در اولین روز کاری سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان دعوتنامه حضور وی در برنامه دیدار روسای دانشگاه‌های استان با معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری که طی دو هفته آینده برگزار می‌شود، ارسال شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha