• جمعه / ۲۳ تیر ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402042314550
  • خبرنگار : 50616

معاون وزیرتعاون:

شرکت تعاونی اعلام کند، مشکل مالی دارد، خودم را نمی بخشم

شرکت تعاونی اعلام کند، مشکل مالی دارد، خودم را نمی بخشم

ایسنا/مازندران معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه اگر تعاونی اعلام کند مشکل مالی دارد؛ خودم را نمی بخشم، گفت: وزارت تعاون هیچ مشکلی در پرداخت تسهیلات به تعاونی ها ندارد.

" مهدی مسکنی" امروز ۲۳ تیرماه درنشست با تعدادی از فعالان اقتصادی حوزه تعاون مازندران درشهرستان آمل افزود: پرداخت تسهیلات مشکلی ندارد، اما این به مهارت وتعامل متقاضی دریافت تسهیلات با مدیران بانک ها است که به چه صورتی فرایند درخواست بانک را تا قبل از واریز تسهیلات به حسابش کامل کند.

وی اضافه کرد: تسهیلات مورد نیاز برای افراد وشرکت های تعاونی بدون محدویت وجود دارد، اما کسی که وام می گیرد، در دام می افتد.

معاون امورتعاون وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی با اشاره به اینکه اگر تعاونی‌ها جایگاه خود را پیدا کنند در بسیاری از سیاست گذاری ها می‌توانند نقش خود را ایفا کنند، تصریح کرد: اقتصاد کشور به سه رکن دولتی و تعاون و بخش خصوصی تقسیم شده که باید تعاونی‌ها جایگاه دوم را داشته باشد و بین دولت و بخش خصوصی باشد.

مسکنی از مدیران تعاونی خواست راهکاری برای رفع مشکلات و چالش‌های تعاونی ها را شناسایی کنند.

شکل گیری تعاونی های بخش صادرات در مازندران

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی مازندران هم در این نشست به جایگاه مهم شهرستان آمل در حوزه اقتصادی و تعاونی ها در استان یاد کرد و گفت: شهرستان آمل، یک مجموعه کاملی وتاثیرگذار استان درحوزه های تولید، صنعت وکشاورزی وصادرات است.

علی باقری افزود: درسال های اخیر درمازندران تعاونی های خوبی دربخش صادرات وخدمات توزیعی راه اندازی شده و با برنامه ریزی های انجام شده، اینده خوبی برای اعضای این تعاونی ها مورد انتظار است.

وی اضافه کرد: تعاونی های مازندران درچند مدت اخیر درحوزه صادرات و اقتصادی به خوبی درخشش داشتند و این درسایه انتخاب افراد کاربلد ومطلع به قوانین وسیاست های مربوط به بخش تعاونی ها، بازار وتعاملات دو و چند جانبه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha