• چهارشنبه / ۲۸ تیر ۱۴۰۲ / ۰۷:۲۱
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402042817952
  • خبرنگار : 50191

تشکیل قرارگاه اربعین وزارت کار در سیستان و بلوچستان

تشکیل قرارگاه اربعین وزارت کار در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از تشکیل قرارگاه اربعین حسینی دستگاه های زیرمجموعه وزارت متبوع در این استان خبر داد.

سید مهدی حسینی در گفت وگو با ایسنا- گفت: قرارگاه اربعین حسینی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان سیستان و بلوچستان به منظور برنامه ریزی و ایجاد هم افزایی برای تسهیل حضور زائران پاکستانی اربعین و انجام تمهیدات لازم برای خدمت رسانی مطلوب در ایام منتهی به اربعین امام حسین (ع) تشکیل شد.

وی افزود: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان دروازه شرقی ورود زائران به حرم حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام ) محسوب می شود و همه ساله زائران بسیاری از کشور پاکستان از طریق مرزهای این استان به عتبات عالیات مشرف می شوند، نیاز است تا با هماهنگی و هم افزایی بین بخشی، بهترین استقبال و میزبانی از دلدادگان به خاندان عصمت و نبوت انجام شود.

معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بر این اساس و با تاکید مقام عالی وزارت، قرارگاه اربعین حسینی متشکل از دستگاه ها، شرکت ها، بانک ها و هلدینگ های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان تشکیل شد تا برنامه ریزی و هماهنگی مناسب در خصوص نحوه خدمات رسانی به زائران پاکستانی صورت پذیرد.

حسینی برپایی موکب حضرت زینب (سلام الله علیها) را از جمله برنامه های این قرارگاه عنوان کرد و افزود: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و پخش تغذیه از دیگر اقداماتی است که از سوی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می شود.

وی ادامه داد: در این ایام باید از ظرفیت اربعین برای معرفی اهداف قیام بزرگ عاشورا، تقویت باورهای دینی و اخلاقی و انسانی، تقویت وحدت بین مذاهب و همچنین مقابله با توطئه‌های دشمن استفاده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha