• شنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۵۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402051408449
  • منبع : نمایندگی گیلان

اعضای کمیسیون های تخصصی شورای رشت انتخاب شدند

اعضای کمیسیون های تخصصی شورای رشت انتخاب شدند

ایسنا/گیلان ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون های تخصصی شورای رشت شامل رئیس، نائب رئیس و منشی کمیسیون ها در سومین سال فعالیت شورای ششم این شهر انتخاب شدند.

محمدحسین واثق کارگرنیا امروز در نود و پنجمین جلسه علنی شورای شهر رشت، با توجه ویژه نسبت به مباحث شهرسازی اشاره کرد و گفت: شورای ششم از همان ابتدای شروع فعالیتش نسبت به این مهم توجه داشته و تشکیل کمیسیون تخصصی شهرسازی شورا نیز با این هدف اجرایی شده است.

وی با قدردانی از تلاش های اعضای هیئت رئیسه و کمیسیون های تخصصی شورا در سال گذشته، افزود: ان شاء الله شاهد عملکرد مطلوب تر شورا و شهرداری رشت طی دو سال آتی باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه اعضای کمیسیون به پیشنهاد رئیس شورا و رای اعضای شورا انتخاب می شوند، تصریح کرد: هر عضوی که آرای لازم را از مجموع اعضای شورا کسب کند می تواند عضو کمیسیون های تخصصی شورا شود.

کارگرنیا، شورای رشت را دارای شش کمیسیون دانست و خاطرنشان کرد: اعضا پس از انتخاب اعضای کمیسیون ها، می توانند ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون ها را انتخاب کنند.

به گزارش ایسنا، ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون های تخصصی شورای رشت شامل رئیس، نائب رئیس و منشی کمیسیون ها در سومین سال فعالیت شورای ششم این شهر انتخاب شدند.

با موافقت اعضای کمیسیون تخصصی بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری، حسن کریمی کرنق، علیرضا تاج شهرستانی و مسعود عباس نژاد به ترتیب به عنوان رئیس، نائب رئیس و منشی این کمیسیون انتخاب شدند.

در کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی نیز، سید شمس شفیعی با ۱۱ رای قاطع برای سومین سال متوالی به عنوان رئیس انتخاب شد. مجید عزیزی و علیرضا تاج شهرستانی نیز به عنوان نائب رئیس و منشی کمیسیون برگزیده شدند.

محسن سماکچی با موافقت اعضای کمیسیون، رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای رشت شد و مسعود عباس نژاد و رضا عاشری نیز به ترتیب در جایگاه نائب رئیس و منشی این کمیسیون قرار گرفتند.

علیرضا تاج شهرستانی نیز در سومین سال از فعالیت شورای ششم به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای رشت انتخاب شد و هادی رمضانی و حسن کریمی کرنق نیز به ترتیب نائب رئیس و منشی این کمیسیون شدند.

برای کمیسیون شهرسازی نیز مسعود عباس نژاد با رای اعضا به عنوان رئیس انتخاب شد و برای جایگاه نائب رئیسی این کمیسیون محسن سماکچی و نادر حسینی کاندید شدند که با موافقت اعضای کمیسیون شهرسازی، محسن سماکچی نائب رئیس این کمیسیون و سید شمس شفیعی نیز به عنوان منشی انتخاب شد.

سید حسین رضویان نیز به عنوان رئیس کمیسیون توسعه پایدار در سال سوم فعالیت شورا انتخاب شد و نادر حسینی و حسن کریمی کرنق به ترتیب در جایگاه نائب رئیس و منشی این کمیسیون قرار گرفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha