• دوشنبه / ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۷:۲۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402051610014
  • خبرنگار : 50604

رئیس کل دادگستری گلستان عنوان کرد:

موفقیت خبرگزاری ایسنا در انعکاس دستاوردهای نظام

موفقیت خبرگزاری ایسنا در انعکاس دستاوردهای نظام

ایسنا/گلستان رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه خبرنگاران در خط مقدم جبهه تبیین هستند، گفت: خبرگزاری ایسنا در انعکاس دستاوردهای نظام موفق عمل کرده است.

حیدر آسیابی عصر دوشنبه ۱۶مرداد ۱۴۰۲ در بازدید از دفتر خبرگزاری ایسنا گلستان و در گفت‌وگو با معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، سردبیر و هیئت تحریریه خبرگزاری ایسنا در استان، ضمن گرامیداشت سالگرد شهید صارمی و تبریک سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا یک رسانه بی‌حاشیه است که به رسالت اطلاع‌رسانی خود به خوبی عمل می‌کند.

وی با اشاره به عملکرد موفق ایسنا در انعکاس دستاوردهای نظام بیان کرد: روابط عمومی دستگاه قضایی گلستان با خبرگزاری‌های رسمی استان تعامل و همکاری خوبی داشته و اخبار قوه قضائیه صریح، شفاف و همزمان در اختیار این رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه اطلاع‌رسانی محلی به هم استانی‌ها را در اولویت قرار می‌دهیم، افزود: اطلاع‌رسانی و بیان اقدامات انجام شده توسط دستگاه قضا موجب اعتمادسازی در بین مردم خواهد شد.

آسیابی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط دستگاه قضا در خصوص مبارزه با فساد افزود: اقدامات انجام شده در راستای برخورد با فساد در شهرداری و شورای شهر گرگان و همچنین تخلفات صورت گرفته در حوزه آرد و نان دو نمونه از اقدامات دادگستری گلستان در سال گذشته بود که با هدف نشان دادن بخشی از تلاش دولتمردان در راستای مبارزه با فساد به اطلاع عموم رسید.

وی با بیان اینکه به اینکه خبرنگاران در خط مقدم جهاد تبیین هستند، افزود: رسانه‌ها باید اخبارامیدآفرین تولید کرده و از توهین کردن به افراد در نقدها و انتشار اخبار التهاب‌آمیز که ایجاد ناامیدی می‌کند پرهیز کنند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان از برگزاری دوره‌های آموزش حقوقی ویژه اصحاب رسانه خبر داد و اضافه کرد: خبرنگاران حتماً مسائل حقوقی مرتبط با کار خود را فراگرفته و اصول حرفه‌ای و اخلاقی را رعایت کنند تا دچار مشکل نشوند.

آسیابی با بیان اینکه دادگستری گلستان در همه شاخص‌ها از جمله مبارزه با فساد و اطلاع‌رسانی جزء پنج دادگستری برتر در کشور است، گفت: مردم به دستگاه قضا اعتماد دارند و این مسأله باعث قوت قلب ما شده است.

وی با تاکید بر اینکه خبرگزاری ایسنا توانسته در انعکاس دستاوردهای نظام موفق عمل کند، اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت این خبرگزاری برای تقویت اعتماد مردم به دستگاه قضا و توسعه انعکاس خدمات این نهاد بهره ببریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha