• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1402052516074
  • خبرنگار : 71451

سردار خوشبخت: مقاومت ملت پاوه ستودنی بود

سردار خوشبخت: مقاومت ملت پاوه ستودنی بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت:ما پیرو خط عاشوراییم و شهادت افتخار ما است و دشمنان بدانند نتیجه اینگونه اقدامات وحشیانه و ظالمانه قطع بر یقینا به برکت خون شهدا و دین مبین اسلام موجب تقویت هرچه بیشتر اتحاد و انسجام انقلاب و مردم و نظام ما خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سردار بهروز خوشبخت امروز با حضور در مراسم صبحگاه آموزشگاه رزم مقدماتی شهید ثابت خواه نیروی زمینی سپاه پاسداران  در سخنانی بیان کرد: دشمنان ما کارشان توطئه، خیانت و جنایت هست و هرگز دست از این فکر پلید بر نداشته و چهره  زشت‌شان همواره بیشتر از گذشته نمایان می‌شود، دوباره در شیراز و دوباره در حرم سوم اهل بیت در ایران عزیز و شهیدپرور شاهد حمله تروریستی و ناجوانمردانه به نمازگزاران، زائران و خادمان حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) بودیم که موجب تاثر و اندوه فراوان شد و این اقدام خباثت‌آمیز و کوردلانه دشمنان ایران اسلامی را محکوم و به خانواده‌های شهدا این حادثه غم‌انگیز تسلیت و تبریک عرض کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: ما پیرو خط عاشوراییم و شهادت افتخار ما است دشمنان بدانند نتیجه اینگونه اقدامات وحشیانه و ظالمانه قطع بر یقینا به برکت خون شهدا و دین مبین اسلام موجب تقویت هرچه بیشتر اتحاد و انسجام انقلاب و مردم و نظام ما خواهد شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود یادآور شد: تقارن سالروز ورود آزادگان به کشور با سالروز حماسه شکست حصر پاوه است، حماسه‌ای که برای پاوه و ایران‌زمین، حماسه‌ای به بلندای تاریخ است. در عملیات شکست حصر پاوه، آمیخته شدن خون جوانان شیعه و اهل‌سنت باعث شد تا زمینه وحدت، اتحاد و همبستگی شیعه و سنی برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شود و فرمان بنیانگذار انقلاب و مجاهدت شهدای مرداد و همراهی و فداکاری مردم ما را در این روز سربلند کرد.

سردار خوشبخت یادآور شد: مقاومت ملت پاوه ستودنی بود و در این راه نقش اثرگذار شهیدچمران را فراموش نخواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha