• چهارشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402060100570
  • خبرنگار : 50039

فرماندار گرگان:

انتصاب هدفمند مدیران/ برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت در گرگان

انتصاب هدفمند مدیران/ برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت در گرگان

ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان گرگان با بیان اینکه شرکت پرشور مردم در انتخابات نتیجه خدمات خالصانه دستگاه‌ها بوده، افزود: نباید عملکرد ضعیف بعضی از مدیران دستگاه‌ها برای نظام و انقلاب خسران ایجاد کند.

اسماعیل نادری بعدازظهر امروز چهارشنبه یکم شهریور ۱۴۰۲ در جلسه شورای اداری گرگان که با حضور معاونان فرمانداری، بخشداران بخش مرکزی و بهاران و جمعی از مدیران شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: انتصاب مدیران هدفمند بوده و در جهت تحقق پیام سال مقام معظم رهبری (مدظله العالی) انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بی‌شک بکارگیری نیروی انسانی توانمند و مخلص منجر به تحقق پیام سال مدنظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان "مهار تورم و رشد تولید" خواهد شد، ادامه داد: تمامی انتصابات با دقت ویژه و با هدف افزایش دستاوردهای دولت مردمی "دکتر ابراهیم رئیسی" و دستیابی به اهداف تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم انجام می‌شود. 

فرماندار گرگان با تاکید بر اینکه ما خادم ملت هستیم و در آیین ملی و اسلامی ما ادب و شکرگزاری از الزامات است، افزود: برگزاری انتخابات و مشارکت پرشور نتیجه خدمات ارزنده و خالصانه دستگاه‌های اجرایی بوده و عملکرد ضعیف بعضی از مدیران نباید به پای نظام نوشته شود و برای نظام و انقلاب خسران ایجاد کند.

وی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت در شهرستان گرگان از روز پنج‌شنبه دوم شهریور ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مناسبت در پیش رو بودن هفته دولت و با حضور تمامی دستگاه‌ها در کانون طه برگزار خواهد شد.

نادری با اشاره به اینکه تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان عناوین اقدامات و عملکرد خود را در این نمایشگاه اعلام می‌کنند، تصریح کرد: امیدآفرینی از مهمترین نیازهای جامعه کنونی کشور است و اینگونه اقدامات می‌تواند نقش مهمی را در این زمینه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه از زحمات "سرگرد حسن ترشیزی" تقدیر به عمل آمد و "سرهنگ مجتبی حاج محمدی" به عنوان فرمانده جدید حوزه بسیج ادارات سپاه شهرستان گرگان و همچنین "رامین رحمانی" به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری این شهرستان نیز معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha