• جمعه / ۳ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402060301685
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

استاندار:

خدمات‌دهی کهگیلویه و بویراحمد به زوار اربعین استان‌های شرق کشور و برخی کشورها

خدمات‌دهی کهگیلویه و بویراحمد به زوار اربعین استان‌های شرق کشور و برخی کشورها

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان به زوار اربعین استان‌های شرق کشور و برخی کشورها خدمات دهی می‌کند.

سید علی احمدزاده با اشاره به نزدیک شدن به اربعین حسینی افزود: زوار امام حسین(ع) از همه جای دنیا در حال حرکت به سمت کربلای معلی هستند.

وی اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر زوار اربعین استان‌های شرق کشور از جمله کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد، شرق فارس و هرمزگان قرار دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نه تنها زوار شرق کشور بلکه این استان در مسیر تردد زوار کشورهای افغانستان، پاکستان و مسلمانان هند و حتی بنگلادش است که قصد دارند از مرز زمینی عازم کربلا شوند.

احمد زاده تصریح کرد: ۲۶ موکب از کهگیلویه و بویراحمد در کشور عراق مستقر خواهند شد که در حال انتقال امکانات به این کشور هستند، ضمن اینکه ۹ موکب استان نیز در مرز شلمچه برپا شدند و به زائران امام حسین(ع) خدمات‌ ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: با مشارکت نفت و گاز و پتروشیمی گچساران دو سالن بزرگ با سازه‌های دائم و تمامی امکانات به متراژ ۸۰۰ متر مربع در شلمچه در حال احداث است که یکی از سوله‌ها ظرف روزهای آینده آماده می‌شود.

احمدزاده با بیان اینکه این سوله‌ها برای اربعین سال آینده کاملا آماده می‌شوند، افزود: ۳۲ موکب استان در داخل ایران برپاست که همه موکب‌ها از حمایت‌های مردمی و دولتی برخوردار هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امکاناتی مانند کولر، یخچال فریزر، دستگاه آب سردکن و جاروبرقی میان موکب‌ها توزیع شده، گفت: گوشت، برنج، مرغ، روغن و سایر ملزومات موکب‌ها در اختیار آنها قرار گرفت و حمایت‌های مردمی و دولتی از موکب‌ها کماکان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، سید علی احمدزاده به همراه معاون امور عمرانی استانداری و برخی مسئولان از موکب‌های استان در مرز شلمچه بازدید کرد.

پایان پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha