• دوشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۸:۲۶
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402060604192
  • منبع : نمایندگی مرکزی

پایان انتظار ۱۶ ساله برای افتتاح پل طریزآباد

پایان انتظار ۱۶ ساله برای افتتاح پل طریزآباد

ایسنا/مرکزی از حدود ۱۱۸۰ پروژه عمرانی و اقتصادی خرد و کلان که در هفته دولت در استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد، ۶۳ پروژه سهم شهرستان تفرش است.

به گزارش ایسنا، این پروژه‌ها عموما مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند و در مجموع، با اعتباری بالغ بر ۱۵۷ میلیارد تومان در قالب این پروژه ها برای ۲۳۳ نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.

از مجموع پروژه‌های تفرش، ۲۳ پروژه مربوط به دهیاری‌های بخش مرکزی شهرستان شامل آسفالت معابر روستایی، سنگ فرش و... است که با اعتباری بالغ بر ۱۱۷ میلیارد ریال به صورت متمرکز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 فرزاد مخلص الائمه، در مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌ها که امروز ششم شهریورماه، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت انجام شد با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی و مدیران وظیفه دارند برای جبران عقب افتادگی‌ها و مطالباتی که از سنوات گذشته باقی مانده تلاش کنند و با شتاب و سرعت خوب برای رفاه و امنیت مردم گام بردارند، افزود: روستائیان شایسته خدماتی بیش از آنچه انجام شده هستند و همه مسئولین اعم از دولت و مجلس و بخش‌های شورایی در تلاش هستند تا مردم به سطح شایسته‌ای از رفاه و امکانات برسند.

وی افزود: بودجه‌ای که شوراهای شهر و روستاها در اختیار دارند در واقع پولی است که مردم می‌پردازند و باید با هدایت این منابع در مسیر توسعه شهری و روستایی گام برداریم.

افتتاح ۱۲ پروژه شاخص توزیع برق تفرش

بر اساس این گزارش، در ادامه سفر استاندار مرکزی به تفرش، ۱۲ پروژه شاخص شبکه توزیع برق این شهرستان با اعتبار ۱۲۸ میلیارد ریال، به صورت متمرکز در روستای سربند این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این پروژه‌ها شامل احداث شبکه روستایی، روشنایی معابر، تعمیرات و نوسازی شبکه، احداث پست هوایی و شبکه فشار متوسط است که از امروز وارد مدار شدند.

پایان انتظار ۱۶ ساله برای افتتاح پل طریز آباد

به گزارش ایسنا، پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تفرش شامل آسفالت، روکش آسفالت و احداث روشنایی نیز با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال در سفر استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین به این شهرستان، افتتاح شد.

همچنین پروژه نیمه‌تمام پل طریز آباد پس از ۱۶ سال بلاتکلیفی و چشم انتظاری برای افتتاح، با صرف ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار ظرف یکسال گذشته، امروز به بهره‌برداری رسید. طول این پل سه دهانه ۶۰ متر و طول کل مسیر آماده‌سازی پروژه ۱۲۰۰ متر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha