• پنجشنبه / ۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۸:۱۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402060906041
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

دبیر ستاد ملی هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار کشور قول داد:

تسریع در رسیدگی به وضعیت گرد و غبار خراسان جنوبی با اختصاص اعتبارات ویژه

 تسریع در رسیدگی به وضعیت گرد و غبار خراسان جنوبی با اختصاص اعتبارات ویژه

ایسنا/خراسان جنوبی دبیر ستاد ملی سیاستگذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار کشور در خصوص اختصاص اعتبارات پدیده گرد و غبار و حضور در خراسان جنوبی قول مساعد داد.

اسدالله حاتمی، روز گذشته ۸ شهریور و در آخرین روز از هفته دولت با حضور در سازمان مرکزی با دبیر ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار در کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی، هدف از این دیدار را وضعیت بحرانی گرد و غبار در استان و ارائه گزارش عملکرد استان در برگزاری کارگروه شرایط اضطرار گرد و غبار و اقدامات صورت گرفته در تصویب برنامه جامع گرد و غبار و پیگیری اختصاص اعتبارات ویژه در این حوزه عنوان کرد.

وی گفت: با توجه به حساسیت موضوع، از دبیر ستاد ملی سیاستگذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار کشور دعوت می‌کنیم تا با حضور در خراسان جنوبی در خصوص اختصاص اعتبارات ویژه در سال جاری جهت مدیریت پدیده گرد و غبار در استان برنامه ریزی و تصمیم گیری کند.

علی محمد طهماسبی،  دبیر ستاد ملی سیاستگذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار کشور نیز با اشاره به وضعیت گرد و غبار در استان و اقدامات مؤثر و ارزشمند انجام شده توسط این اداره کل در استان، در خصوص اختصاص اعتبارات پدیده گرد و غبار و حضور در استان قول مساعد داد.

این سومین دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با دبیر ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار در کشور از ابتدای سال تاکنون جهت تشریح وضعیت استان و پیگیری اعتبارات ویژه در حوزه گرد و غبار است.

همچنین حاتمی به منظور پیگیری اخذ مجوز فعالیت واحدهای مشمول ارزیابی زیست محیطی در استان و در راستای توسعه پایدار،  با حضور در سازمان مرکزی، در جلسه کمیته ارزیابی اثرات زیست محیطی سازمان شرکت کرد. وی در این نشست گفت: واحدهای صنعتی و یا معدنی مشمول ارزیابی اثرات زیست محیطی در کمیته استانی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و پس از تایید در این مرحله به کمیته فنی دفتر ارزیابی سازمان ارسال و پس از تکمیل و تایید به کمیته ارزیابی اثرات زیست محیطی سازمان ارسال و در این مرحله، طرح مورد بررسی نهایی و در صورت تایید نهایی قرار گرفته و مجوز فعالیت برای آن  واحد صادر می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha