• پنجشنبه / ۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402060906446
  • خبرنگار : 50034

یک تولیدکننده:

بانک‌های استان همدان با تولیدکنندگان همراهی نمی‌کنند

بانک‌های استان همدان با تولیدکنندگان همراهی نمی‌کنند

ایسنا/همدان یک تولیدکننده در استان همدان با بیان اینکه اگر نرخ ارز آزادسازی نشود، تولیدکنندگان نمی‌توانند صادرات داشته باشند، گفت: بانک‌های استان همدان با تولیدکنندگان همراهی نمی‌کنند.

ابراهیم‌زاده، عصر پنجشنبه ۹ شهریور در نشست فعالان اقتصادی استان همدان با حضور وزیر اقتصاد، با بیان اینکه شرکت نشاسته الوند پس از ۱۵ سال توسط بخش خصوصی احیاء شده است، اظهار کرد: شرکت نشاسته الوند با وجود اینکه بدهی‌های زیادی داشت، توسط بخش خصوصی خریداری شده است و در حال حاضر ۲۵۰ نفر پرسنل دارد.

وی با بیان اینکه ماهانه شش میلیارد تومان هزینه حقوق پرسنل این شرکت پرداخت می‌شود، افزود: بانک‌های استان همراهی خوبی با ما ندارند به طوریکه برای پرداخت تسهیلات از تولیدکنندگان معدل حساب می‌خواهند در حالیکه ما از سال گذشته کار را آغاز کرده‌ایم و فروشی نداشتیم.

مدیرعامل شرکت نشاسته الوند تقاضای تضامین ملکی را از مشکلات اساسی تولیدکنندگان دانست و ادامه داد: مگر تولیدکنندگان چند واحد ملکی دارند که در رهن بانک‌ها قرار دهند.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها اجازه نمی‌دهد به کشورهای دیگر فروش داشته باشیم، تصریح کرد: نرخ ارز از دیگر مشکلات پیش روی تولیدکنندگان است که اگر آزاد نشود، نمی‌توانیم صادرات داشته باشیم.

استاندار همدان نیز فعالان اقتصادی مجاهدان راه تولید دانست و اظهار کرد: روز گذشته اعضای دولت با رهبری دیدار داشتند که رهبری در بالاترین درجه از دولت تمجید کردند که علاوه بر اینکه لطف ایشان را می‌رساند، تکلیف ما را بیشتر می‌کند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد با تأکید بر تقویت روحیه خدمتگذاری در دولتمردان، تصریح کرد: وزیر اقتصاد امروز از صبح بازدیدهایی از مراکز تولیدی و دیداری با مدیران استانی و بانک‌های استان داشت.

استاندار همدان افزود: با مدیریت بسیار عالی وزیر اقتصاد در سطح استان هماهنگی و همراهی خوبی در دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت اقتصاد وجود دارد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha