• یکشنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402061207730
  • خبرنگار : 50107

با اشاره به دهه پایانی صفر عنوان شد؛

پیش‌بینی اشغال ۹۰ درصدی واحدهای اقامتی مشهد/ تخفیف ۲۰تا۳۰ درصدی هتل‌ از ابتدای مهر

پیش‌بینی اشغال ۹۰ درصدی واحدهای اقامتی مشهد/ تخفیف ۲۰تا۳۰ درصدی هتل‌ از ابتدای مهر
عکس تزئینی است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: در شرایط فعلی ۵۰ تا ۵۵ درصد هتل‌‎ها رزرو بوده و سطح آن‌ها اشغال است، تمام تلاش خود را برای افزایش سطح اشغال به کار گرفتیم و پیش‌بینی کردیم بتوانیم در دهه پایانی صفر سطح اشغال را به ۹۰ درصد و بیشتر برسانیم.

محمود مادرشاهیان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آمادگی هتل‌ها برای دهه پایانی صفر اظهار کرد: ما برای دهه پایانی صفر اقدامات خوبی برای ماندگاری زائر و سطح اشغال هتل‌ها انجام دادیم تا سطح اشغال را به بیش از ۹۰ درصد برسانیم.

وی افزود: یکی از کارهای انجام شده این است که قیمت‌ها را بر مبنای سال ۱۴۰۱ اعلام کردیم و در سال ۱۴۰۲ هیچ‌گونه افزایش قیمتی در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و مهمانسراها نداشتیم. همه را متقاعد کردیم تا قیمت‌ها را برای جذب زائر و با توجه به وضعیت اقتصادی زائران، در رنج قیمتی سال ۱۴۰۱ نگه داشته و افزایشی نداشته باشیم تا سطح اشغال واحدهای اقامتی را افزایش دهیم.

مادرشاهیان با بیان اینکه در شرایط فعلی ۵۰ تا ۵۵ درصد هتل‌‎ها رزرو بوده و بخشی از آن‌ها اشغال هستند، عنوان کرد: تمام تلاش خود را برای افزایش سطح اشغال به کار گرفتیم و پیش‌بینی کردیم بتوانیم سطح اشغال را به ۹۰ درصد و بیشتر برسانیم. تمام واحدهای اقامتی ما آماده هستند و امیدواریم بتوانیم با تسهیلاتی که برای زائران قائل شدیم به هدف خود برسیم.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی بیان کرد: جامعه هتلداران تمام تلاش خود را می‌کند تا هم ماندگاری زائر را افزایش دهد و هم تسهیلاتی در زمینه قیمت قائل شود که بتوانیم تا پایان سال زائر بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما پس از دهه پایانی صفر و از ابتدای مهر تخفیف ۲۰ تا ۳۰ درصدی را برای هتل‌ها در نظر گرفتیم تا در طول سال زائران بیشتری داشته باشیم. از همکاران نیز درخواست کردیم در صورت تمایل اعلام آمادگی کنند که افراد زیادی نیز اعلام آمادگی کرده‌اند.

مادرشاهیان با اشاره به مدیریت قیمت‌ها که هدف جامعه هتلداران است، تصریح کرد: با این کار می‌توانیم جذب زائر بیشتری داشته باشیم تا همکاران ما بتوانند هزینه‌های خود را پوشش دهند. با سطح اشغال ۴۰ تا ۵۰ درصدی تنها هزینه هتل‌‎ها و واحدهای اقامتی به دست می‌آید، اگر بتوانیم به سطح اشغال بیش از این برسیم می‌توانیم دغدغه و نگرانی واحدهای اقامتی را کاهش دهیم و آن‌ها نیز به سود معقولی برسند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha