• سه‌شنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402062817058
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان:

۲۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی اردستان نیاز به روکش آسفالت دارد

۲۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی اردستان نیاز به روکش آسفالت دارد

ایسنا/اصفهان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان در خصوص گلایه مردم درباره خرابی راه‌های روستایی این شهرستان، گفت: حدود ۷۶۰ کیلومتر راه روستایی در اردستان وجود دارد که از این مقدار ۵۵۰ کیلومتر آسفالت و مابقی خاکی است. با برآوردی که انجام شده اکنون ۲۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی اردستان نیاز به روکش آسفالت دارد.

ابوالفضل کوهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مجموعه شهرستان در سال جاری روکش آسفالت محور ترانزیت اردستان بوده که تاکنون حدود ۶۰ کیلومتر از ۱۱۰ کیلومتر محور ترانزیت اردستان با اعتباری بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان روکش آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه اکنون در محور ترانزیت از پلیس راه اردستان تا شهر مهاباد به طول ۱۸ کیلومتر در حال روکش آسفالت است و امسال سعی می‌کنیم تمام خرابی‌های این محور روکش آسفالت شود، افزود: یکی از مشکلاتی که برای اجرای پروژه‌های آسفالت وجود دارد محدودیت زمان است که اکیپ‌های این اداره فقط تا قبل از شروع فصل سرما می‌توانند آسفالت‌ریزی داشته باشند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان در خصوص گلایه مردم درباره خرابی راه‌های روستایی این شهرستان، گفت: حدود ۷۶۰ کیلومتر راه روستایی در اردستان وجود دارد که از این مقدار ۵۵۰ کیلومتر آسفالت و مابقی خاکی است. با برآوردی که انجام شده اکنون ۲۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی اردستان نیاز به روکش آسفالت دارد.

کوهی تصریح کرد: با تلاش نیروهای راهداری اردستان از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۳۵ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان روکش آسفالت شده و قرار است در صورت تأمین اعتبار این مقدار به ۱۰۰ کیلومتر برسد. البته با توجه به تردد روزانه‌ای که در جاده‌ها انجام می‌شود اگر رسیدگی و مرمت به‌طور برنامه‌ریزی انجام نشود خرابی‌ها بیشتر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر بودجه و اعتبارات قابل توجهی به بخش راهداری برای روکش و مرمت راه‌های مختلف شهرستان اردستان تخصیص پیدا کرده، ولی خرابی جاده‌ها به اندازه‌ای است که همچنان نیازمند اعتبارات ملی و استانی هستیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان با اشاره به اتمام فاز دوم روشنایی کمربندی اردستان، بیان کرد: عملیات اجرایی فونداسیون پایه‌های چراغ فاز سوم و چهارم روشنایی کمربندی اردستان در حال انجام است و اگر اتفاق خاصی نیفتد تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha