• چهارشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۹:۲۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402071208341
  • خبرنگار : 50071

شهردار وعده داد؛

بهره‌برداری از چند پروژه نیمه‌تمام در مشهد تا پایان مهرماه

بهره‌برداری از چند پروژه نیمه‌تمام در مشهد تا پایان مهرماه

ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد گفت: این خبر خوش را به شهروندان می‌دهم که تا پایان مهرماه تعداد زیادی پروژه نیمه‌تمام بهره‌برداری و عملیات اجرایی تعداد زیادی پروژه جدید نیز به‌زودی آغاز خواهد شد.

محمدرضا قلندرشریف در حاشیه مراسم بهره‌برداری از ۴۴ پروژه شهری در منطقه چهار اظهار کرد: امروز ۴۴ پروژه برای بانوان و آقایان به بهره‌برداری می‌رسد که پروژه محوری آن مجموعه ورزشی شهید قربانی است که به صورت تصادفی افتتاحیه این مجموعه با سالگرد شهادت این شهید در سال ۶۶ همزمان شده است.

شهردار مشهد بیان کرد: این مجموعه دارای استخر ویژه آقایان، بانوان و کودکان، دو سالن ورزشی بدنسازی ویژه آقایان و بانوان و دو سالن تشکی ویژه آقایان و بانوان است که اواخر سال ۹۵ کلنگ زنی آن آغاز و زخمی بر بدنه محله بود که با نگاه شورای ششم و همت شهرداری منطقه چهار بالاخره به بهره‌برداری‌برداری رسید.

قلندر شریف خاطرنشان کرد: هم چنین امروز سالن ورزشی شهربانو در خیابان میثم، سه زمین ورزشی چمن روباز برای جوانان محلات، پارکی به مساحت ۱۷ متر مکعب به نام اقاقیا، هفت هزار متر کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی، پنج هزار متر مربع پیاده‌روسازی و۳۰ هزار متر مربع آسفالت و تعداد زیادی پروژه تقدیم مردم منطقه چهار می شود.

شهردار مشهد  در خصوص وضعیت پروژه‌های شهری افزود: در امتداد افتتاح پروژه‌های شهری فردا پنجشنبه پنجاه و پنجمین ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: هم چنین در حوزه بانوان نیز سایت ویژه بانوان بوستان وکیل‌آباد که یکی از زیباترین سایت‌های بانوان در کشور است به همراه تعدادی دیگر از پروژه‌های منطقه ۹ هفته آینده افتتاح و در اختیار بانوان قرار خواهد گرفت.

شهردارمشهد اضافه کرد: یکی دیگر از پروژه‌ها در حوزه فضای سبز بوستان ۲۳.۵ هکتاری کشاورز واقع در منطقه یازده است که این پروژه نیز طی روزهای آینده به همراه چند پروژه دیگر منطقه ۱۱ افتتاح می‌شود.

قلندر به تکمیل پروژه چهار سطحی آزادگان نیز اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر با تلاش‌های انجام‌شده تمامی سطوح پروژه چهار سطحی آزادگان که نیمه‌تمام بود تکمیل‌شده و این پروژه در مهرماه بهره‌برداری خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌های آماده بهره‌برداری سایت ویژه بانوان بوستان کوه سنگی است که این پروژه نیز به‌زودی افتتاح خواهد شد.

شهردارمشهد با اشاره به کلنگ زنی پروژه‌های جدید نیز خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده عملیات اجرایی بوستان بزرگ ۷۳ هکتاری واقع در محدوده شهرک شهید رجایی که یکی از پروژه‌های خاص و ویژه مشهد و بوستانی مدرن و دارای هشت باغ خواهد بود نیز تا پایان مهرماه آغاز می‌شود.

قلندر افزود: دراین بوستان ۷۳ هکتاری در کنار هشت باغ، سایت ویژه بانوان به مساحت هفت هکتار و مجموعه ورزشی به همراه شهربازی بزرگ پیش‌بینی‌شده است.

وی اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا پایان امسال و در فاز اول رینگ ۱۳.۵ هکتاری این بوستان افتتاح و اوایل سال آینده نیز سایت ویژه بانوان و مجموعه ورزشی آن آماده بهره‌برداری خواهد شد.

شهردار مشهد به آغاز عملیات اجرایی پل سوم غیر همسطح میدان شهید فهمیده اشاره و اظهار کرد: مقدمات کار برای آغاز عملیات اجرایی پروژه پل سوم میدان شهید فهمیده آماده شده و این پروژه در آینده‌ای نزدیک شروع می‌شود.

قلندر اضافه کرد: هم چنین برنامه‌ریزی‌ها برای اجرای سطح سوم میدان خیام نیز انجام و عملیات اجرایی این پروژه نیز که تأثیر بسیار زیادی در کاهش ترافیک دارد آغاز خواهد شد.

وی در ادامه گفت: یکی از مطالبات آیت‌الله علم الهدی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه مشهد اجرای پروژه پهنه شمالی و یا همان جاده گاز است که مراحل نهایی مطالعات آن در حال انجام است و پس از تکمیل و تائید مطالعات پروژه آغاز می‌شود.

شهردار مشهد افزود: یکی دیگر از پروژه‌هایی که مقدمات اجرای آن آماده‌ شده است پروژه اتصال بولوار امام خمینی(ره) از طریق میدان انقلاب به بولوار نماز است که عملیات اجرایی این پروژه را نیز به‌زودی آغاز خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، قلندر ادامه داد: در مجموع این وعده را به شهروندان عزیز می‌دهیم که در مهرماه و با رمز «کار برای مردم» تعداد زیادی از پروژه‌های نیمه‌تمام به بهره‌برداری می‌رسد و در ادامه نیز عملیات اجرایی تعداد زیادی پروژه شروع خواهد شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha