• دوشنبه / ۱ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402080100466
  • خبرنگار : 50658

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین بانوی فوتبالیست تاکستانی در مسابقات انتخابی المپیک، تنیسور قزوینی در سوپر لیگ ترکیه و والیبالیست‌های قزوینی در تیم‌های لیگ برتر، خبرهای امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان کشور فهرست نهایی ملی‌پوشان اعزامی به بازی‌های انتخابی المپیک پاریس را اعلام کرد که در این بین نام «بهناز طاهرخانی» فوتبالیست تاکستانی هم به چشم می‌خورد. طاهرخانی در سال‌های اخیر همواره در قالب کاپیتان تیم ملی بانوان در میادین حاضر بوده است.

تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در ادامه مسابقات انتخابی المپیک از پنجم آبان ماه به مصاف تیم‌های استرلیا،چین تایپه و فیلیپین خواهد رفت.

تنیسور قزوینی در سوپر لیگ ترکیه

به گزارش ایسنا، حمیدرضا طاهرخانی ملی‌پوش استان عازم سوپرلیگ ترکیه شد. طاهرخانی در لیگ برتر ترکیه امسال با تیم فنرباغچه قرارداد امضا کرد تا در این فصل این تیم را همراهی کند. ملی‌پوش استان در فصل‌های اخیر لیگ برتر تنیس روی نیز ترکیه به همراه شهرداری استانبول موفق شد سکوهای اول تا سوم این رقابت ها را کسب کند.

در کارنامه طاهرخانی حضور در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا و جهان دیده می‌شود.

والیبالیست‌های قزوینی در تیم‌های لیگ برتری

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور درحالی از اواخر آبان ماه آغاز خواهد شد که تیم‌ها به دنبال جذب نفرات مورد نیاز کادر فنی هستند.

محسن سیاهدوش آنالیزور با سابقه والیبال از استان قزوین به عنوان مربی قرارداد خود را با تیم لیگ برتری هورسان رامسر تمدید کرد. پیش از این سامیار حمیدی قدرتی‌زن خوب استان هم به تیم لیگ برتری رامسر پیوسته بود.

آرمان رحمانی دفاع وسط تاکستانی و سیامک رحمانی لیبروی با تجربه استان ماه گذشته قرارداد خود را با تیم لیگ برتری فولاد سیرجان تمدید کردند.

علیرضا بهبودی پاسور کهنه‌کار قزوینی هم ۲ ماه قبل با عقد قرارداد به تیم لیگ برتری والیبال پیکان تهران پیوست. ایمان شاهمرادزاده هم در قامت مربی در فصل جدید لیگ برتر والیبال تیم چادرملو اردکان را همراهی می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha