• جمعه / ۵ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402080503430
  • خبرنگار : 50532

به مناسبت هفته تربیت بدنی انجام شد

پیاده روی با خانواده در شهر مرزی آستارا

پیاده روی با خانواده در شهر مرزی آستارا

ایسنا/گیلان بیست و ششمین همایش پیاده روی با خانواده به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با شرکت حدود ۱۰۰۰ نفر در شهر مرزی آستارا برگزار شد.

شرکت کنندگان در این همایش که با مشارکت هیئت های ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا صبح روز جمعه برگزار شد، با سردادن شعارهایی چون «در جستجوی سلامت پیاده باید رفت»، «دکتر جسم شما، ورزش ورزش» و «دکتر روح شما، ورزش ورزش» مسیر خیابان های فارابی و امام(ره) تا سالن ورزشی انقلاب را طی کردند.

پیاده روی با خانواده در شهر مرزی آستارا

فرماندار آستارا صبح امروز، ۵ آبان ماه در اختتامیه این همایش که در سالن ورزشی انقلاب این شهرستان با بیان اینکه استقبال گرم مردم از همایش های فرهنگی و ورزشی، نشانگر اشتیاق آنان به شرکت در مناسبت های مختلف است اظهار کرد: مردم شهرستان آستارا همواره در صحنه های ورزشی و اجتماعی حضور بسیار پررنگی دارند.

پیاده روی با خانواده در شهر مرزی آستارا

محمدرضا شهاب زاده با اشاره به اینکه برگزاری همایش های پیاده روی بسترساز ترغیب مردم به ورزش است افزود: توسعه ورزش پیاده روی با برگزاری برنامه های متنوع، ارتقای سلامت و تندرستی جامعه را به دنبال دارد و نشاط اجتماعی را ترویج می دهد.

پیاده روی با خانواده در شهر مرزی آستارا

وی تصریح کرد: امروز ورزش یکی از مهمترین موارد روزمره زندگی خانواده ها است و باید بسترهای لازم برای جلب آحاد جامعه به ورزش فراهم شود.

فرماندار آستارا اظهار کرد: دستگاه های اجرایی آستارا نیز باید در راستای توسعه ورزش های همگانی تلاش کنند و این انتظار را از همه مسئولان شهرستان داریم.

پیاده روی با خانواده در شهر مرزی آستارا

به گزارش ایسنا، اجرای حرکات مختلف نمایشی - ورزشی و اهدایی جایزه به قید قرعه به حاضرین در همایش پیاده روی خانوادگی از بخش های دیگر این آیین ورزشی بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha