• دوشنبه / ۸ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402080805753
  • منبع : نمایندگی اردبیل

استاندار اردبیل تأکید کرد

ضرورت ایفای نقش دانشگاه ها در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات

ضرورت ایفای نقش دانشگاه ها در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل به ضرورت ایفای نقش دانشگاه ها در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد.

به گزارش ایسنا سیدحامد عاملی ۸ آبان در نشست قرارگاه استانی ستاد جهاد تبیین دانشگاه های استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی با تأکید بر اینکه دانشگاه ها باید دغدغه فرهنگی داشته باشند، گفت: اجرای برنامه های فرهنگی ویژه برای دانشجویان باید مورد توجه دانشگاه ها باشد.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی جزو سخت ترین تخصص ها است؛ چراکه با انجام کار فرهنگی باید باورهای انسان ها را تغییر داد، افزود: خروجی کار فرهنگی باید این باشد که یک سیستم چه میزان در حب و بغض ها تاثیر گذاشته است.
استاندار اردبیل با بیان اینکه در حوزه فرهنگی باید دارای انسجام در برنامه ها باشیم، ادامه داد: در حوزه کار فرهنگی باید به صورت جدی وارد شد؛ چراکه دغدغه سعادت و عاقبت بخیری انسان ها را داریم.
رئیس شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه باید از ظرفیت دانشجویان استفاده کرده و آنها را در حوزه های مختلف توانمند کنیم، تصریح کرد: باید فکرها را روی هم بگذاریم تا در مدت تحصیل دانشجویان اثربخش باشیم.
وی تضارب آراء را بسیار مهم دانست و افزود: برگزاری مناظرات، تریبون آزاد و همایش های متناسب با شرایط و مخاطبان در میان دانشجویان نیز بسیار مهم است.
عضو هیات امنای دانشگاه محقق اردبیلی جامعه سازی و هویت سازی را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: کار فرهنگی باید به مفهوم واقعی و عملی انجام شود و در این خصوص نیازمند یک عملیات کاربردی هستیم.
استاندار اردبیل از بسیج به عنوان یک تشکل ارزشی، فرهنگی و مردمی یاد کرد و افزود: باید در جهت تقویت این مجموعه ارزشمند گام برداشته و با حمایت از برنامه های آن، می توان در ایجاد نشاط اجتماعی و سیاسی تأثیرگذار بود.
رئیس شورای اداری استان اردبیل با تاکید بر اینکه دانشجویان با روحیه انقلابی وارد تشکل های دانشجویی شده اند، تصریح کرد: دانشگاه ها نیز باید از ظرفیت تشکل های دانشجویی استفاده کنند.
وی بحث انتخابات در سال جاری را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: دانشگاهیان در این خصوص رسالت بزرگی دارند و باید عرصه را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha