• یکشنبه / ۱۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402081409916
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال انجام است؛

پیشرفت فیزیکی 40 درصدی ساخت 500 واحد مسکونی در شهرستان قصرقند

پیشرفت فیزیکی 40 درصدی ساخت 500 واحد مسکونی در شهرستان قصرقند

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: زیرسازی و آسفالت ۶۰ هزار متر مربع از معابر روستاهای شهرستان قصرقند تا پایان سال به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اتمام می یابد.

مصطفی بیک مداح در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: از جمله پروژه های درحال اجرای شهرستان ، ۱۶۰۰ مترطول جدول و پیاده‌روسازی روستای عزیزآباد است.

وی افزود: همزمان تیم نقشه‌بردار استان درشهرستان جهت برداشت، تهیه پروفیل طولی و عرضی و پیاده سازی اراضی تفکیکی واگذارشده به روستاییان شریف منطقه در حال فعالیت هستند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: نازک کاری۲۱ واحد بازسازی سیل۱۴۰۱ ویژه مددجویان بهزیستی در شهرستان قصرقند اتمام یافته است.

بیک مداح گفت: ۵۰۰ واحد مسکونی ساخته شده از محل تفاهم نامه مشترک دوجانبه بنیادمسکن انقلاب اسلامی و بنیاد مستضعفان با پیشرفت فیزیکی40 درصد در خال ساخت است .

وی ادامه داد: همچنین پیشرفت فیزیکی ۹۰ واحد در حال ساخت برای مددجویان بهزیستی 35 درصد و ۱۷۰ واحد مسکونی در حال احداث از اعتبارات طرح‌ویژه بهسازی با 40 درصد پیشرفت درحال انجام است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در ادامه به تلاشهای این بنیاد در حوزه مسکن شهری پرداخت و گفت: ۲۶ پرونده متقاضیان اقدام ملی مسکن به اداره راه ‌وشهرسازی شهرستان نیکشهر جهت انعقاد قرارداد ارسال شده است.

بیک مداح خاطرنشان کرد: پیگیری و تحویل ۳۵۰۰ متر زمین اداری از اداره راه‌وشهرسازی شهرستان نیکشهر جهت احداث اداره بنیادمسکن انقلاب اسلامی شهرستان قصرقند انجام گرفته است که مراحل بعدی این پروژه در حال پیگیری است تا بتوانیم منشا خدمات شایسته تری به مردم و روستاییان عزیز در این منطقه باشیم.

وی در پایان گفت: جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی درشهرستان به منظور حفظ حقوق مردم برگزار شده است و سعی داریم با هرگونه تضییع حقوق عمومی و تصرفات غیر مجاز برابر قانون برخورد کنیم .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha