• سه‌شنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402082316525
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار اردستان: 

مدیران مدارس انتقادپذیر باشند

مدیران مدارس انتقادپذیر باشند

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: از مدیران مدارس سطح شهرستان اردستان می‌خواهیم انتقادپذیر و صبور باشند و حرف‌های دانش آموزان را با سعه‌صدر بیشتری بشنوند.

محمدهادی احمدی طباء شامگاه (دوشنبه، ۲۲ آبان) در شورای آموزش و پرورش شهرستان، اظهار کرد: از مدیران و معلمان مدارس سطح شهرستان اردستان می‌خواهیم انتقادپذیر و صبور باشند و حرف‌های دانش آموزان را با سعه‌صدر بیشتری بشنوند. گزارش‌های متعددی از دانش آموزان به ما رسیده که بعضی برخوردهای معلمان و مدیران با آنها در شان و جایگاه معلم و دانش‌آموز نیست.

وی با بیان اینکه تعامل بین آموزش و پرورش با ادارات ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد ضعیف است، افزود: تعامل آموزش و پرورش با دیگر ادارات بدون تردید به رشد و توسعه همه بخش‌ها از جمله فرهنگ و هنر و ورزش کمک خواهد کرد. دانش‌آموز باید برای مجموعه شهرستان مهم و قابل‌احترام باشد، زیرا آینده این شهرستان در دستان دانش‌آموز خواهد بود.

ارتباط آموزش وپرورش با رسانه‌ها ضعیف است

فرماندار اردستان از آموزش و پرورش خواست آمار مقایسه‌ای نتایج کنکور سراسری را اعلام کند. همه رشته‌های تحصیلی در جامعه خوب و قابل احترام است، ولی رتبه‌های کنکور باید مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار گیرد.

احمدی طباء تصریح کرد: ارتباط آموزش و پرورش با اصحاب رسانه شهرستان ضعیف است و در این حوزه خبر نمی‌بینیم. ضعف اطلاع‌رسانی در آموزش و پرورش مشهود است و باعث شده جامعه و والدین از عملکرد مدارس و این اداره بی‌اطلاع باشند.

وی از آموزش و پرورش شهرهای اردستان و زواره خواست جشن تکلیف امسال را بسیار پرشور برگزار کنند و از روحانیون منطقه برای بیان احکام و آموزش‌های مورد نیاز در مدارس بیشتر استفاده شود.

مسائل زیرپوستی مدارس به اطلاع والدین برسد

همچنین امام جمعه اردستان در این جلسه گفت: آموزش و پرورش جلسه اولیا را جدی بگیرند و اطلاعات و مسائلی از وضعیت دانش‌آموزان را به خانواده اطلاع دهند.

حجت‌الاسلام دهشیری با اشاره به بازدیدهایی که از مدارس اردستان انجام می‌شود، گفت: مسائل و موضوعاتی زیر پوست کلاس و مدارس اردستان وجود دارد که از مسئولان آموزش و پرورش و مدیران و معلمان مدارس می‌خواهیم این‌گونه مسائل را با خانواده‌های آنها در میان بگذارند.

وی با اشاره به لزوم اجرای برنامه‌ریزی آموزش و پرورش در مدارس به مناسبت‌های مذهبی، گفت: سمت و سوی مراسمات مذهبی فقط مرثیه‌سرایی نباشد. باید در مدارس ویژگی‌های اخلاقی، اجتماعی و رفتار ائمه اطهار برای دانش‌آموزان گفته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha