• پنجشنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402082518721
  • خبرنگار : 50532

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان:

تعلل در پروژه های بین المللی و اقتصادی آستارا پذیرفتنی نیست

تعلل در پروژه های بین المللی و اقتصادی آستارا پذیرفتنی نیست

ایسنا/گیلان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره به اینکه شهرستان مرزی آستارا برای گیلان بسیار مهم است، گفت: کوتاهی و تعلل در پروژه های بین المللی و اقتصادی آستارا با توجه به جایگاه و اهمیت این شهرستان مرزی پذیرفتنی نیست.

موسی فکور امروز، ۲۵ آبان ماه پس از بازدید میدانی از پروژه های مرزی شهرستان آستارا در جمع مدیران کل استانی و همچنین مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان با بیان اینکه پروژه های فعال موجود در آستارا ملی و فراملی هستند و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند اظهار کرد: مدیران استانی و شهرستانی نواقص مربوط به طرح های فوق را رفع کنند.

وی خواستار اتمام هر چند سریع تر پروژه های مرزی و ملی آستارا در استان گیلان شد و افزود: اهمیت پروژه های عمرانی نیمه کاره آستارا به جهت جایگاه اقتصادی و بین المللی که به کشور دارند باید جدی گرفته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با بیان اینکه بزرگراه بین المللی آستارا - آستارا جدا از بحث کمک به روان‌سازی ترافیک کامیون های صادراتی در آستارا، ارتباط صادراتی، اقتصادی و ترانزیتی جمهوری اسلامی ایران با همسایگان را تقویت خواهد کرد گفت: این مسیر بزرگراهی در کنار کریدور ریلی شمال - جنوب سبب رونق تزانزیت و تجارت خارجی در منطقه خواهد شد.

فکور با اشاره به ضرورت احداث تیرپارک در شهرستان مرزی آستارا به جهت توقف کامیون های صادراتی در مکان فوق و جلوگیری از ترافیک در خیابان های آستارا عنوان کرد: طرح احداث تیرپارک در محوطه ۲۰ هکتاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا بسیار خوب است و برای اجرای هر چه سریع تر آن کمک خواهیم کرد.

تعلل در پروژه های بین المللی و اقتصادی آستارا پذیرفتنی نیست

تعلل در پروژه های بین المللی و اقتصادی آستارا پذیرفتنی نیست

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha