• جمعه / ۳ آذر ۱۴۰۲ / ۲۲:۰۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402090301804
  • خبرنگار : 50616

ضریب اشغال تخت‌های درمانی بیمارستان شمال آمل دو برابر افزایش یافت

ضریب اشغال تخت‌های درمانی بیمارستان شمال آمل دو برابر افزایش یافت

ایسنا/مازندران رییس بیمارستان تخصصی شمال آمل از افزایش بیش از دو برابری تعداد مراجعه کنندگان و هم چنین ضریب اشغال تخت‌های درمانی این بیمارستان درچهار ماهه اخیر خبر داد.

دکتر ماریا کربلایی‌زاده امروز در حاشیه آیین گرامیداشت روز پرستار و تجلیل از پرستاران نمونه بیمارستان شمال آمل به خبرنگار ایسنا گفت: از حدود چهارماه گذشته و پس از روی کارآمدن مدیریت جدید در این بیمارستان، علاوه بر شمار مراجعه کنندگان برای دریافت خدمات درمانی، ضریب اشغال تخت‌های این بیمارستان از حدود ۳۰ درصد گذشته به حدود ۷۰ درصد افزایش یافته است.

وی، اضافه کرد: البته در برخی از بخش‌های پر مراجعه این بیمارستان در طول هفته به حدود ۱۰۰ درصد اشغال تخت‌های درمانی هم می‌رسد که این وضعیت نشان دهنده تلاش همه جانبه کادر درمانی و مدیریت بیمارستان شمال آمل است.

ضریب اشغال تخت‌های درمانی بیمارستان شمال آمل دو برابر افزایش یافت

رییس بیمارستان شمال آمل، ظرفیت مصوبه تخت‌های این مرکز درمانی را ۱۵۰ تختخوابی اعلام کرد و افزود: هم اکنون روند فعلی بیمارستان شمال آمل رو به رشد و شرایط قابل قبولی را طی ‌ی کند.

دکتر کربلایی‌زاده، با اشاره به اینکه متاسفانه در گذشته به علت مراجعه پایین تعدادی از بخش‌های درمانی عملا بلااستفاده و تعطیل شده بود، تصریح کر: خوشبختانه با بهسازی و نوسازی بخش‌های تعطیل شده از جمله بخش پست سی سی یو، آنژیوگرافی، اطفال و داخلی تا چند ماه آینده فعال و به چرخه درمانی این بیمارستان اضافه خواهد شد.

وی هم چنین از تدوین برنامه استراتژی ۵ ساله و فراهم کردن بخش‌های مورد نیاز وخلاء درمانی در سطح شهرستان به عنوان یکی از اولویت‌های درحال پیگیری مدیریت جدید بیمارستان شمال آمل اعلام کرد و ادامه داد: تدوین و اجرای برنامه‌های درمانی در بیمارستان شمال به خصوص در حوزه زنان و دیگر تخصص‌های مورد نیاز با همفکری پزشکان متخصص درحال انجام است.

ضریب اشغال تخت‌های درمانی بیمارستان شمال آمل دو برابر افزایش یافت

رییس بیمارستان شمال آمل، هم چنین از پیگیری‌ها برای ایجاد بخش‌های جدید درمانی از جمله مجهزترین مرکز غربالگری شناسایی سرطان پستان، امکان هتلینگ سلامت، ارتقای سطح خدمات پرسنل، توسعه فضا و پرسنل پزشکی بخش اورژانس، رشد بخش قلب، توسعه و فعالیت مجدد اتاق‌های عمل، راه‌اندازی سه اتاق عمل بخش زایشگاه، طراحی زایمان بی‌درد، از برنامه‌های در پیش‌رو این بیمارستان خبر داد.

در این مراسم هم چنین از ۱۰ پرستار نمونه ۱۰ بخش درمانی بیمارستان شمال به همراه کمک پرستارها عوامل بخش رادیولوژی این بیمارستان قدردانی وتجلیل شد.

ضریب اشغال تخت‌های درمانی بیمارستان شمال آمل دو برابر افزایش یافت

بیمارستان تخصصی شمال آمل در کنار چهار بیمارستان دولتی شهرستان آمل به علت برخورداری از برخی خدمات پیشرفته و تخصصی و واقع شدن درمیان شهرهای مرکزی مازندران، به بیماران ارجاعی از شهرستان آمل، شهرهای مرکزی و غرب مازندران خدمات ویژه درمانی ارائه می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha