• شنبه / ۴ آذر ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402090402590
  • خبرنگار : 50177

استاندار:

پنج هنرستان در لرستان در دست احداث است

پنج هنرستان در لرستان در دست احداث است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: پنج هنرستان در استان در دست احداث است و می‌شود از فضاهای دیگر با تغییر کاربری به عنوان فضای هنرستانی استفاده کرد.

فرهاد زیویار امروز چهارم آذرماه در جلسه شورای آموزش و پرورش لرستان که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: همه ما بسیجیان ادامه دهنده راه امام راحل و در رکاب مقام معظم رهبری هستیم.

وی با بیان اینکه در بحث راهیان نور و پیشرفت ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی کمک کنند تا این مبحث پر رونق‌تر برگزار شود، تصریح کرد: برنامه‌های آموزش و پرورش باید مورد توجه اهتمام مابقی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرند تا دانش‌آموزان به جای استفاده از فضای مجازی با دستاوردهای بزرگی که برای دفاع و جهاد و ارزش‌های کشور انجام شده آشنا و تحت تاثیر بیشتری قرار بگیرند.

استاندار در ادامه در خصوص آموزش‌های مهارتی در هنرستان‌های استان گفت: این مهم باید جز مصوبات شورای آموزش و پرورش قرار بگیرد و این امر به شرط تامین اعتبار باشد.

زیویار با اشاره به اینکه پنج هنرستان در استان در دست احداث است، بیان کرد: در شهرستان‌های استان نیز مراکز آموزشی وجود دارند که برای استفاده به عنوان هنرستان باید تغییر کاربری‌ها در آنجا ایجاد شود.

وی مولدسازی را راهگشای تامین فضای هنرستانی در استان دانست و افزود: مولدسازی را بایدجدی بگیریم و نباید این مهم در چرخه‌های اداری و تعصبات کور مورد غفلت واقع شود.

استادار لرستان با بیان اینکه آموزش و پرورش سرمایه‌های خوبی دارد و باید از ساختمان‌های بلا استفاده برای فضای آموزشی استفاده کند، اظهار کرد: امکاناتی که برای تربیت آموزش و مهارت آموزی در استان وجود دارد، همچون مدارس متروکه و کهنه با مولدسازی می‌توانند کارگشای این نقص‌ها باشد.

زیویار بیان کرد: به جای توجه به ساختمان کلنگی باید به نیروی انسانی موثر و تربیت شده توجه شود و این مهم نیازمند نگاه‌های متحول‌گرایانه است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha