• سه‌شنبه / ۷ آذر ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402090704606
  • خبرنگار : 50123

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری منصوب شد

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری منصوب شد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری با ابلاغ حکمی از سوی وزیر راه شهرسازی، خدایار باقری هارونی به‌عنوان سرپرست اداره کل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، خدایار باقری هارونی را به عنوان سرپرست اداره کل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری منصوب کرد.

متن حکم بذرپاش به شرح زیر است:

نظر به توانمندی و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست اداره کل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری منصوب می‌کنم.

شناسایی نظام مسائل عمومی و اختصاصی مردم منطقه در حوزه های تخصصی ذیربط، اتخاذ تصمیمات و راهکارهای نوآورانه، فناورانه و مردم پایه و اجرای منسجم طرح های پیشران پیشرفت در حوزه های مسکن و شهرسازی و حمل و نقل با همکاری، هدایت و حمایت معاونان، سازمان ها و شرکت های مادر تخصصی وزارتخانه، استاندار محترم، شورای برنامه ریزی و توسعه استان، شورای اداری و مجمع نمایندگان استان از اولویت های کاری شماست.

امید واثق دارم با پیشرو قراردادن اسناد مصوب بالادستی، سیاست های ابلاغی و رعایت قوانین و مقرارات در تعامل سازنده و موثر با دستگاه های اجرایی و بخش عمومی غیر دولتی و نهادهای انقلابی استان و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت آحاد مردم، معتمدین و تشکل های نخبگانی، بویژه زنان و جوانان در قالب های هیأت های اندیشه ورز و تشکیل و شبکه سازی هسته های پیشرفت شهرستان و استان، نسبت به شکوفایی قابلیت های طبیعی، انسانی، دانشی و قومی- فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری، اقدام نمایید و با توکل به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) ، بکارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های دولت مردمی، زمینه ساز تحقق چشم انداز ایران پیشرفته و قوی باشید.

گفتنی است، خدایار باقری هارونی سابقه خدمت در معاونت‌ها و سمت‌های مختلف اداره کل راه و شهرسازی استان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha