• چهارشنبه / ۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402090805870
  • خبرنگار : 50060

استاندار قزوین:

احداث بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی تحولی در حوزه درمان قزوین است

 احداث بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی تحولی در حوزه درمان قزوین است

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: استان قزوین در سرانه تخت بیمارستانی جزو استان‌های محروم کشور است و در همین راستا احداث بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی که جزو مصوبات سفر رئیس جمهور به استان قزوین است، تحول بزرگی را در حوزه درمان ایجاد می‌کند.

محمدمهدی اعلایی چهارشنبه ۸ آذر در دیدار با رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حوزه بهداشت و درمان در ۲ سال گذشته اقدامات زیادی شده است و در حال حاضر پروژه راکد حوزه سلامت در استان قزوین وجود ندارد و تمامی پروژه‌هایی که بنا به تنگناهای بودجه‌ای راکد بودند، امروز فعال هستند و در فرآیند تکمیل قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: استان قزوین به عنوان یکی از محورهای اصلی تردد کشور نیازمند بیمارستان و تجهیزات مناسب برای موضوعات اورژانسی تصادفات است که در همین راستا طرح توسعه بیمارستان شهید رجایی که مرکز تخصصی در حوزه تروما است، در حال انجام است و تا به امروز اعتبارات خوبی هم گرفته است.

استاندار قزوین گفت: استان قزوین در سرانه تخت بیمارستانی جزو استان‌های محروم کشور است و در همین راستا احداث بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی که جزو مصوبات سفر رئیس جمهور به استان قزوین است، تحول بزرگی را در حوزه درمان ایجاد می‌کند.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، وی در ادامه خاطرنشان کرد: در ۲ سال گذشته اعتبارات و اقدامات خوبی در زمینه تجهیزات تشخیصی انجام شده است و مردم دیگر برای بسیاری از موضوعات تشخیصی نیازی به سفر به تهران ندارند.

استاندار قزوین با بیان اینکه شهرستان آبیک یکی از شهرستان های محروم استان در زمینه تخت بیمارستانی است که این موضوع مشکلاتی را برای مردم این شهرستان و تصادفات جاده‌ای ایجاد کرده است، افزود: برای توسعه بیمارستان آبیک یکی از خیرین کمک خوبی را انجام داد ولی برای ادامه احداث این پروژه نیازمند ورود خیرین دیگر هستیم که امیدواریم با پیگیری‌های مجمع خیرین سلامت کشور این مهم عملیاتی شود.

اعلایی با بیان اینکه اعتبارات دولتی برای پروژه‌ها و تجهیزات پزشکی محدود است، گفت: بسیاری از شرکت‌های دولتی در سال هزینه زیادی را برای موضوعات تبلیغاتی خود در نظر می‌گیرند که به نظر می‌رسد فایده مشخصی ندارد و قرار دادن این اعتبارات در اختیار علوم پزشکی و خرید تجهیزات و یا حتی احداث خوابگاه دانشجویی می‌تواند موثرتر عمل کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar

بیمارستان مشترکی که قرار بود بین زیباشهر(محمدیه) و مهرگان در نبش اتوبان ایجاد شود چه شد؟ بخش زیادی از بیماران تروما و داخلی شرق و شمال استان از طالقان و الموت تا شهرهای پرجمعیت و متوسط شرق قزوین مشکلشون با این بیمارستان قرار بود حل بشه. همچنین فاصله زیاد تا شهر قزوین برای بیماران اورژانسی روستا ها و ۵-۶ شهر بزرگ شرق قزوین فاجعه است. تصادفی های اتوبان و جاده قدیم که بماند که اگر این بیمارستان تاسیس بشه جانشون تلف نمیشه...