• سه‌شنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402091410083
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

مرگ سارق سابقه‌دار در کرمانشاه 

مرگ سارق سابقه‌دار در کرمانشاه 

ایسنا/کرمانشاه  فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: فردی که سابقه دو فقره سرقت داشت و مظنون به سرقت خودرو، قطعات و محتویات آن بود، در تعقیب و گریز با ماموران پلیس فوت کرد. 

سرهنگ "علیرضا دلیری" در این خصوص، اظهار کرد: حوالی ساعت ۵:۲۰ دقیقه صبح امروز (سه شنبه، ۱۴ آذر) در پی گشت زنی تیمی از ماموران در محله زیباشهر کرمانشاه، دو نفر از شهروندان به آنها مراجعه و عنوان کردند فردی حدودا ۳۰ ساله در حال پرسه زنی اطراف خودروهای پارک شده است و به وی مشکوک هستند.

وی ادامه داد: ماموران با دریافت این گزارش به محل مورد نظر مراجعه و موفق به شناسایی این فرد شده که پس از بازرسی بدنی از وی، دو عدد آچار که برای بازکردن درب خودروها از آن استفاده می شود، کشف کردند.

 دلیری افزود: ماموران پلیس به یکی از دستان وی دستبند می زنند، اما این فرد با یک چاقوی حدودا ۳۰ سانتیمتری که زیر کاپشن خود مخفی کرده بود به ماموران حمله ور شده و سپس با دستبند پلیس که بر دستان وی بوده اقدام به فرار کرده و متواری می شود.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه متهم متواری بی توجه به اخطارهای ایست پلیس حدود ۲۰۰ متر فرار می کند، ادامه داد: در همین راستا مامور پلیس جهت متوقف کردن متهم فراری ابتدا اقدام به شلیک دو تیر هوایی کرده، ولی پس از بی توجهی این فرد، ماموران با رعایت قانون بکار گیری سلاح اقدام به تیراندازی از کمر به پایین به سمت او کرده و این فرد که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود زخمی و تا زمان رسیدن اورژانس به محل، خدمات امدادی اولیه به وی ارائه می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: با وجود رسیدگی های فوری و اولیه پلیس به متهم زخمی شده، وی پیش از رسیدن اورژانس فوت و نیروهای مرکز فوریت های پزشکی با معاینه متهم، فوت وی را اعلام و جسدش نیز به پزشکی قانونی منتقل می شود. 

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، دلیری با اشاره به مشخص شدن هویت و سوابق کیفری متهم فوت شده و اینکه او دارای دو فقره سابقه سرقت در حوزه اسلام آبادغرب و اسدآباد همدان می باشد، گفت: پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و تحقیقات کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha