• شنبه / ۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402100906089
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در مجتمع آموزشی سپاه استان اصفهان:

حماسه ۹ دی برای نسل جدید گفتمان سازی شود

حماسه ۹ دی برای نسل جدید گفتمان سازی شود

ایسنا/اصفهان مسئول نمایندگی ولی فقیه در مجتمع آموزشی دانش بنیان سپاه استان اصفهان گفت: حماسه ۹ دی برای نسل جدید به منظور دشمن شناسی گفتمان سازی شود. 

حجت الاسلام علی رئیسان، امروز(شنبه، ۹ دی) در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی تیران و کرون در محل آستان مقدس امامزاده احمد(ع)، اظهارکرد: حماسه ۹ دی نقطه عطف و رای اعتماد به نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: دشمن در سال ۸۸ با ایجاد فتنه به دنبال براندازی و تضعیف نظام جمهوری اسلامی بود اما بصیرت مردم این واقعه را تبدیل به فرصت برای انقلاب کرد.

به گزارش ایسنا، مسئول نمایندگی ولی فقیه در مجتمع آموزشی دانش بنیان سپاه استان اصفهان، ادامه داد: دشمن و منافقین تصور دیگری از فتنه در آن سال داشتند ولی جریان بر عکس رقم خورد و این بصیرت و هوشیاری ملت ایران همیشه حامی نظام بوده و بنیان انقلاب را تحکیم کرده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن شناسی موضوع مهم برای حفظ نظام محسوب می‌شود، تصریح کرد: گفتمان سازی مقابله با فتنه، امکان رشد فکری و شناختی مردم را ارتقا می‌بخشد از این رو باید برای آن سرمایه‌گذاری کرد و یکی از بخش‌های جهاد تبیین قرار گیرد.

به گفته رئیسان بی‌بصیرتی باعث می‌شود تا خواص جامعه مسیر حق را نشناسند و وارد عرصه‌های غلط بشوند که آبروی خود را از بین می‌برند.

وی ادامه داد: معرفی حماسه ۹ دی به نسل جدید در دشمن شناسی و معرفی عواقب همراهی با دشمن را ترسیم می‌کند و باید این حماسه بزرگ همه ساله تکریم و ابعاد مختلف آن تبیین و تشریح شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در مجتمع آموزشی دانش بنیان سپاه استان اصفهان، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش خود را برای تحقق اهدافش به کار می‌گیرد و هیچ گاه از فعالیت خود دست بر نخواهد داشت، اما ما باید نسبت به شناخت توطئه‌ها و فتنه‌های آنان همت کنیم. 

وی اضافه کرد: فعالیت برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات امسال توسط دشمنان آغاز شده ولی با وحدت و همدلی داخلی امکان تقویت حضور فراهم خواهد بود که همیشه مردم در صحنه‌های مختلف نظام حاضر شده‌اند و نقطه قوتی در موضوعات ملی و بین‌المللی بوده‌اند.

رئیسان در بخش دیگری از صحبت‌های خود انتخاب اصلح را مورد تاکید قرار داد و گفت: تشکیل مجلس انقلابی در پیشبرد اهداف نظام موثر بوده و مانع از تحریف و مصوبات ضد انقلابی خواهد شد.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha