• سه‌شنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402101208435
  • خبرنگار : 50640

به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها؛

مسابقه «مالک اشتری دیگر» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌‎شود

مسابقه «مالک اشتری دیگر» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌‎شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل نهاد کتابخانه‌های چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، مسابقه بزرگ «مالک اشتری دیگر» توسط اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان ویژه گروه سنی ۱۳ تا ۱۷ سال برگزار می‌شود.

احمد فرهادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کتاب‌های «سرباز نامه» نوشته افشین علا و «عمو قاسم» نوشته محمدعلی جابری از منابع این مسابقه هستند و شرکت‌کنندگان در قالب‌های خوانش بخشی از کتاب (پویش و ارسال فیلم)، شعرسرایی و تهیه پادکست، ویدیوکست، کلیپ، فوتوکلیپ همراه با روایت‌گری به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: در بخش معرفی و خوانش بخشی از کتاب، شرکت‌کنندگان باید بهترین قسمت کتاب که دارای آغاز و پایان است انتخاب و با رعایت مهارت خواندن و لحن مناسب، خواندن را انجام دهند.

فرهادی ادامه داد: در قسمت شعرسرایی نوجوانان می‌توانند اشعار خود را متناسب با موضوع کتاب‌ها در قالب‌های مختلف (غزل، قصیده، مثنوی، دوبیتی، رباعی، سرود و …) به صورت WORD و PDF در سامانه مسابقات الکترونیکی نهاد(سماک) بارگذاری و علاقه‌مندان به شرکت در بخش پادکست، ویدیوکست، کلیپ، فوتوکلیپ نیز باید فیلم‌های ارسالی را به‌صورت افقی ضبط و حداکثر در پنج دقیقه و حجم ۱۰۰ مگابایت در سامانه ثبت کنند. خلاقیت و نوآوری در آثار ارسالی در اولویت داوری و امتیازدهی خواهند بود.

 وی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار ۳۰ بهمن ماه و زمان اعلام برندگان ۱۷ اسفند، هم‌زمان با سالگرد تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است.

 به گفته وی، نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه سامانه مسابقات الکترونیکی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به آدرس www.samakpl.ir و کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha