• سه‌شنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402102618561
  • خبرنگار : 50201

فرماندار چالوس مطرح کرد:

لزوم تبیین فرهنگ انقلاب اسلامی در مدارس

لزوم تبیین فرهنگ انقلاب اسلامی در مدارس

ایسنا/مازندران فرماندار چالوس به انتقال و اجرای برنامه‌های دهه فجر به داخل محلات تاکید کرد و گفت: مردمی شدن برنامه های دهه فجر بسیار مهم است.

محمد شریفی امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت دهه فجر با بیان اینکه امام راحل به مردم ما عزت و آگاهی داد، اظهار کرد: تبیین فرهنگ انقلاب اسلامی در مدارس به منظور شناساندن این مهم برای نسل جدید از ضروریات است.

وی باتاکید بر اینکه نگاه از بالا به پایین یک مدیر موجب بیچارگی آن مدیر دستگاه می شود، تصریح کرد: مدیر و مسئول بنا به فرموده امام راحل باید خود را نوکر مردم بداند.

فرماندار چالوس با تاکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی به درستی اطلاع رسانی شود، افزود: باید کام مردم با خدمات ویژه شیرین شود بنابراین باید سعی کنید یک کار ناب و خدمت ویژه را در ایام دهه فجر انجام دهید.

فرماندار چالوس با بیان اینکه هنوز یادگارانی از انقلاب در چالوس حضور دارند که ناشناخته مانده اند، خاطرنشان کرد: باید از این چهره‌ها در قالب مصاحبه مستند سازی شود که مردم بدانند این افراد چه اقدامات شاخصی انجام داده اند.

این مسئول به انتقال برنامه های دهه فجر به داخل محلات تاکید کرد و گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی از سری مواردی است که موجب نشاط و شادابی محلات می‌شود.

وی با انتقاد از حل نشدن معضل چند ساله کشتارگاه صنعتی چالوس واقع در مرزن آباد، افزود: وام پنج میلیارد تومانی این پروژه قفل شده بود که با پیگیری این مشکل حل شد و پیمانکار باید هرچه سریعتر مشکل برق و راه دسترسی به کشتارگاه را برطرف کند.

لزوم تبیین فرهنگ انقلاب اسلامی در مدارس

در ادامه حجت الاسلام امیر سام دلیری رئیس تبلیغات اسلامی چالوس نیز با تاکید بر جهاد تبیین و تبعیت از منویات رهبری، بیان کرد: دشمن در همه عرصه‌ها حتی در شیعه شناسی به طور جد در حال کارکردن است و از تمام ظرفیت‌ها برای ضربه زدن استفاده می‌کند از این رو دهه فجر بهترین فرصت برای انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه روستاها در اجرای برنامه‌های فرهنگی انقلاب مغفول مانده‌اند، افزود: با توجه به اینکه جمعیت زیادی در روستاها ساکن هستند باید برنامه‌های متعدد فرهنگی و ورزشی جهت پویایی منطقه اجرا شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha