• پنجشنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402102820086
  • خبرنگار : 50214

مدیر بنیاد مهدی موعود در یزد:

طرح‌های بنیاد در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اثرگذار است/مسئولان حمایت کنند

طرح‌های بنیاد در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اثرگذار است/مسئولان حمایت کنند

ایسنا/یزد مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) یزد با بیان این که طرح‌های بنیاد در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و افزایش باورهای دینی جامعه اثرگذار است، خواستار حمایت مالی و اجرایی مسئولان از برنامه‌های بنیاد شد.

«محمود رستگاری» در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد ضمن ارائه گزارش عملکرد سال جاری این بنیاد، گفت: طرح های بنیاد در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و افزایش باورهای دینی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان اثرگذار است.

وی افزود: از آنجا که بنیاد فاقد ردیف بودجه دولتی است، از مسئولان به ویژه شورای اسلامی شهر تقاضا داریم برنامه‌های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) را مورد حمایت مالی و اجرایی قرار دهند.

رستگاری افزود: تمام تلاش ما در برنامه های بنیاد مهدویت آن است که در راستای حفظ ارزش‌های دینی قدم برداریم و امیدواریم شاهد بازخورد های مطلوب باشیم.

«حمید رستگاری» معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد نیز در مورد طرح های «سه‌شنبه‌های مهدوی» و «بوستان مهدوی» توضیحاتی ارائه داد و افزود: بوستان مهدوی در کنار فعالیت های هنری و جذاب برای دانش آموزان، برنامه ترویج معارف مهدوی و قرآنی دارد که سال اخیر در دو مدرسه برگزار شده و با  حمایت مسئولین، سال آینده در چهار مدرسه مقطع ابتدایی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، «سید ناصر حیدری» رئیس کمیسیون فرهنگی شورا نیز با تقدیر از برنامه های منسجم بنیاد، گفت: در طرح های بنیاد مهدویت تمام اقشار اعم از دانشجویی، دانش آموزی، پیش دبستانی و عمومی در نظر گرفته شده و کارها به مجموعه‌های مردمی واگذار شده است که در نوع خود قابل تقدیر است.

«فاطمه زارع» عضو شورای اسلامی شهر هم در راستای آسیب های اجتماعی، گفت: امید در روحیه جوانان از بین رفته است و بنیاد مهدویت در این زمینه می‌تواند روحیه امید را به دانشجویان و دانش آموزان برگرداند و تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha