• سه‌شنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402110302374
  • خبرنگار : 50286

با حضور استاندار و در قالب طرح جوانی جمعیت صورت گرفت

واگذاری ۱۲۰۰ قطعه زمین در شهرستان عنبرآباد به واجدین طرح جوانی جمعیت 

واگذاری ۱۲۰۰ قطعه زمین در شهرستان عنبرآباد به واجدین طرح جوانی جمعیت 

ایسنا/کرمان با حضور استاندار کرمان و مسئولان محلی ۱۲۰۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن به واجدین شرایط واگذار شد. 

محمدمهدی فداکار ظهر امروز سوم بهمن ماه در ادامه برنامه‌های سفرش به جنوب کرمان در آیین اعطای ۱۲۰۰ قطعه زمین به واجدین شرایط در شهرستان عنبرآباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: ضروری‌ترین نیاز زندگی هر فردی مسکن است و عمده‌ترین هزینه‌های زندگی افراد صرف تهیه مسکن می‌شود که فراهم کردن این زیرساخت برای بعضی خانوارها امکان پذیر نخواهد بود. 

وی جهش تولید مسکن را در دولت سیزدهم مورد ارزیابی قرار داد و افزود: طبق قانون جهش تولید مسکن در دولت مردمی، احداث چهار میلیون مسکن در دستور کار قرار گرفته است که به همین منظور از ابتدای روی کار آمدن دولت به دلیل محدودیت واگذاری زمین در شهرها، شناسایی و زیرسازی زمین‌ها در حاشیه شهرها انجام شده است.

فداکار از شناسایی و آماده‌سازی زمین در شهرستان‌ها برای طرح جوانی جمعیت و مسکن ملی خبر داد و اظهار کرد: زیرساخت‌های زمین‌های در نظر گرفته شده توسط دولت، وزارت مسکن و شرکت‌های خدمات رسان انجام می‌شود و واگذاری‌ها در همه شهرها به صورت خودمالکی است و همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها موظفند کمک کنند تا اینکه طرح جوانی جمعیت به خوبی اجرایی شود.

استاندار کرمان استفاده از معافیت‌های تعریف شده را مورد تاکید قرار داد و افزود: تسهیلات قابل توجهی برای طرح جوانی جمعیت دیده شده که متقاضیان می‌توانند از این مزیت‌های قانونی استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم به صورت نمادین سند زمین به تعدادی از خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت واگذار شد.

در ادامه سفر استاندار کرمان، عملیات اجرایی پروژه لایروبی رودخانه‌های شهرستان عنبرآباد باحجم ۵۰۰ هزار متر مکعب و با اعتباری معادل ۱۰ میلیارد تومان آغاز شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha