• یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402112215803
  • خبرنگار : 50597

/۴۵ سال با هم برای ایران مقتدر/

امام جمعه محلات: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اقتدارآفرین و امنیت آفرین است

امام جمعه محلات: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اقتدارآفرین و امنیت آفرین است

ایسنا/مرکزی امام جمعه محلات گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اقتدارآفرین و امنیت آفرین بوده و دشمنان را از ایجاد اختلاف و انحراف میان ملت ناامید خواهد کرد.

حجت‌الاسلام مهدی ربانی یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه، در جمع راهپیمایان چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در محلات اظهار کرد: زمانی که انسان در برابر بیداری و بصیرت مردم ایران قرار گرفته و صحنه‌های وفاداری ملت را می‌بیند، بی‌اختیار در برابر عظمت مردم و انقلاب سرتعظیم فرود می‌آورد. شما مردم، انقلابی را که حاصل خون صدها هزار شهید است، باشکوه و عظمت حفظ کرده و پای آن ایستاده اید.

وی با گرامیداشت یاد امام، شهدا و شهدای حادثه تروریستی کرمان ادامه داد: هر مرحله از انقلاب با عظمت ما ریشه‌های اعتقادی و قرآنی دارد. امام ما که فریاد خود را علیه طاغوت بلند کرد، بر اساس قرآن و اسلام ناب محمدی بود. اولین اصل که امام در نیمه اردیبهشت سال ۱۳۲۳ در اولین بیانیه سیاسی خود مطرح کرد، اصل وجوب قیام برای خدا بود. وقتی ظلم، ظلمت، سیاهی و بیداد جامعه‌ای فرا می‌گیرد، باید مردان الهی فریاد بزنند.

امام جمعه محلات افزود: باید با تکیه بر اصل قرآنی در برابر ظلم و ستم ایستاد. ما همواره دشمنان را با حضور و پایداری خود ناامید کرده و شکست داده‌ایم و این مقاومت و ایستادگی را با شعار و عمل به همه جهان ثابت کرده ایم. هر گامی که این ملت در ۴۵ سال برداشته اند، بر اساس باورهای قرآنی است.  

ربانی گفت: پیش از انقلاب در منطقه در برابر مستکبرین ناتوان بوده ایم اما قرآن راضی به این ذلت نبود و امام که پرورش یافته در مکتب اهل بیت و قرآن است نتوانست این وابستگی را تحمل کند، ملت را به قیام واداشت و با کسب حمایت مردم، امروز در بسیاری جهات مستقل، عزیز و با عزت در منطقه و جهان هستیم که مستکبرین در برابر آن سر تعظیم فرود می‌آورد.

وی اظهار کرد: امروز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکایی که در این کشور جولان می‌دادند، از درگیری مستقیم با ملت ما هراس دارند. اآمریکا امروز به جایی رسیده که وقتی ضربه‌ای به او وارد می‌شود، دخالت داشتن ایران در آن را انکار می‌کند و این ذلت استکبار در برابر اراده ملت ایران است.

وی با اشاره به تاکید رهبری مبنی بر داشتن ایران قوی، ادامه داد: اگرچه بسیاری از اقدامات خوب و موثر انجام شده اما به نقطه مطلوب نرسیده ایم. باید این قدرت ادامه پیدا کرده و دست در دست هم این مسیر نورانی را طی کنیم.

امام جمعه محلات، حمایت از مظلومین را اصل قرآنی دانست و افزود: امروز فریاد هر مظلومی در هر کجای جهان بلند شود، ایران اسلامی ما از آن حمایت می‌کند.

وی اتحاد و انسجام را از اصول قرآن دانست و گفت: حضور مردم و پای کار بودن مردم، اصل مهم انقلاب ما است که ریشه‌های قرآنی داشته و مایه اقتدار، عظمت، امنیت و قدرت است. حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اقتدارآفرین و امنیت آفرین بوده و دشمنان را از ایجاد اختلاف و انحراف میان ملت ناامید خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم مردم با شعارهای انقلابی، استقلال‌طلبانه و همگرایانه بر پایبندی به آرمان‌های انقلاب تاکید کرده و با امام، رهبری و شهدا تجدید میثاق کردند. راهپیمایان محلات در پایان با فریادهای الله اکبر، بیانیه پایانی راهپیمایی را تایید و بر ادامه راه استقلال طلبانه انقلاب تاکید کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha