• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402121107175
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

/برای وطن/

استاندار سیستان و بلوچستان: آینده روشن کشور مرهون حضور مردم در انتخابات است

استاندار سیستان و بلوچستان: آینده روشن کشور مرهون حضور مردم در انتخابات است

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: انتخابات یک وظیفه شرعی و الهی بوده و حضور در این عرصه مهم سیاسی، امید به پیشرفت و توسعه کشور و این استان را به دنبال دارد.

محمد کرمی روز جمعه در حاشیه انداختن رای خود به صندوق در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در شعبه شماره ۴۶ واقع در مدرسه شهید بهشتی شهر زاهدان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم همیشه پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند، افزود: انتخابات یک وظیفه شرعی و الهی بوده؛ امنیت، توسعه‌، سربلندی و آینده روشن کشور مرهون حضور همیشگی مردم در صحنه‌های حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله انتخابات است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی اراده الهی بوده و آینده از آن اسلام است، تاکید کرد: حضور پرشور و مسوولانه مردم در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی بویژه پای صندوق‌های اخذ رای و استفاده از حق قانونی و تعیین کننده در شرایط فعلی مصداق کار جهادی است چرا که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را متمرکز کرده تا با ایجاد اختلاف، ناامیدی، دشمنی و تحریم‌های اقتصادی، عظمت این حماسه باشکوه را تحت الشعاع قرار دهند اما بدون تردید حضور گسترده مردم امروز در انتخابات ۱۱ اسفند، مهر بطلانی بر نقشه های شوم دشمنان ایران خواهد زد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: هر قدمی که برای پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی بر می‌داریم خیر بوده و باعث خوشحالی دوستداران این انقلاب می‌شود.

وی گفت: شرکت آگاهانه و با بصیرت با تکیه بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای انتخاب نمایندگانی شایسته، توانمند، مومن و انقلابی مسوولیتی بر دوش همگان است و باید در برهه حساس کنونی همه تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و آگاهانه انجام دهیم و از این طریق در جهت ساختن ایران قوی تلاش کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha