• چهارشنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۱:۳۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402121612129
  • خبرنگار : 50646

رئیس اداره آموزش محیط زیست گیلان خبرداد

افتتاح خانه‌ای با بهره‌گیری از فناوری برای حل چالش‌های محیط زیستی گیلان

افتتاح خانه‌ای با بهره‌گیری از فناوری برای حل چالش‌های محیط زیستی گیلان

ایسنا/گیلان رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان هدف از تاسیس خانه‌های فناور را به خدمت درآوردن فناوری در راستای حل چالش‌های محیط زیست دانست و گفت: خانه‌های فناور محیط زیست حلقه اتصال سازمان محیط زیست با مراکز علمی هستند.

الهه کلانتری امروز ۱۶ اسفند ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به افتتاح اولین خانه فناور محیط زیست در گیلان، اظهار کرد: این خانه با مشارکت ادارات کل پارک علم و فناوری و حفاظت محیط زیست استان گیلان در رشت افتتاح شد.

وی هدف از تاسیس خانه‌های فناور را به خدمت درآوردن فناوری در راستای حل چالش‌های محیط زیست دانست و افزود: خانه‌های فناور محیط زیست حلقه اتصال سازمان محیط زیست با مراکز علمی هستند.

رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه موفقیت خانه‌های فناور مستلزم شناخت ظرفیت‌ها و قابلیت‌های طرفین و ایجاد ارتباط صحیح میان چالش‌های محیط زیست کشور با این توانمندی‌ها است، گفت: با شبکه سازی و ایجاد ارتباط میان همه واحدهای علمی، دانشگاهی، صنعتی، شرکت‌های دانش بنیان و فناور می‌توان به فرصت‌های علمی و فنی بالقوه، فعلیت بخشید و به هم‌افزایی خوبی در این حوزه دست یافت.

کلانتری، شتابدهی در فعالیت‌ها و ایده‌های استارتاپی، بازاریابی و تجاری‌سازی محصولات و خدمات نوآورانه در زمینه حفاظت از سرمایه‌های محیط زیستی، معرفی و اطلاع‌رسانی دستاوردهای فناورانه در زمینه‌های مختلف زیست محیطی، برگزاری رویدادهای آموزشی تخصصی (فناوری، نوآوری و کارآفرینی) در زمینه محیط زیست، انجام فعالیت‌های مربوط به ترویج فرهنگ فناوری، نوآوری و فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان در زمینه تخصصی را از دیگر فواید تاسیس خانه‌های فناور محیط زیست برشمرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha