• یکشنبه / ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۰:۳۶
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402122014596
  • خبرنگار : 50123

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری: حرمت ماه رمضان حفظ شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری: حرمت ماه رمضان حفظ شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به حلول ماه رمضان، گفت: ماه رمضان ماه پر از برکت، رحمت، مغفرت و ماه مهمانی خداست که دارای حریم و حرمت است و باید حرمت آن حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز، ۲۰ اسفندماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: لازم است مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی از سوی دبیرخانه و قرارگاه این شورا پیگیری شود، در حقیقت باید قرارگاه فعال شود و به دنبال اجرای مصوبات برود، از نزدیک جلسات و گزارشات رصد شود.

وی افزود: قرارگاه به منظور پیگیری مصوبات شکل گرفت و باید تک تک و با جدیت دنبال شود و جزو برنامه‌های آینده باشد تا از این طریق تاثیرگذاری صورت بگیرد.

نکونام گفت: کسانی که امسال به جلسات شورای فرهنگ عمومی کم لطفی‌هایی کردند امید است از سال آینده این اتفاق تکرار نشود و اعضا حضور جدی داشته باشند تا به مسئله فرهنگ و فرهنگ‌سازی کمک شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: اگر در زمینه فرهنگ عمومی کار صورت بگیرد قطعاً نتیجه آن ظاهر می‌شود و از این طریق فرهنگ ارتقا پیدا می‌کند، امید است از سال آینده شورای فرهنگ عمومی استان فعال‌تر، بهتر و مثمر ثمرتر باشد.

نکونام در خصوص انتخابات، تصریح کرد: انتخابات امسال به خوبی برگزار شد و چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های برتر در این عرصه بود، قطعاً کم و کاستی‌هایی هم وجود دارد اما انتخابات به خوبی و با حضور مردم با بصیر و وقت شناس برگزار شد که جای تشکر دارد.

وی با اشاره به حلول ماه رمضان، گفت: ماه رمضان ماه پر از برکت، رحمت، مغفرت و ماه مهمانی خداست که دارای حریم و حرمت است. 

نکونام با اشاره به در پیش بودن سال جدید و ایام نوروز، بیان کرد: برای نوروز سنت‌هایی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد یعنی شادمانی و صله رحم انجام دهیم، حتی لازم است نو کردن زندگی‌ها در حد مقدورات انجام شود اما باید به فکر دیگران هم بود زیرا بسیاری نمی‌توانند آنچه نیاز دارند را خریداری کنند که باید به آن‌ها توجهات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha