• دوشنبه / ۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403010602334
  • خبرنگار : 50123

منتخب مردم شهرستان‌ بروجن در مجلس:

سرمایه‌گذاری در امر تولید منجر به ایجاد رونق در زندگی مردم می‌شود

سرمایه‌گذاری در امر تولید منجر به ایجاد رونق در زندگی مردم می‌شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری منتخب مردم شهرستان‌ بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که می‌توانند در کشور سرمایه‌گذاری کنند به جای اینکه به انباشت پول یا به جمع‌آوری سرمایه اکتفا کنند، باید دقت کنند که سرمایه را به سمت تولید هدایت کنند که این کار حسنه‌ است، در حقیقت می‌توان گفت سرمایه‌گذاری در امر تولید منجر به ایجاد رونق در زندگی مردم می‌شود.

غلامرضا میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اهمیت مساله تولید، اظهار کرد: بحث تولید در کشور اکنون محور اصلی مسائل و مشکلات موجود است، اگر مسائل مربوط به تولید را بتوان برطرف کرد بحث اقتصاد با آن چالش‌های جدی که وجود دارد مرتفع خواهد شد.

وی افزود: دلیل دیگری که مقام معظم رهبری به بحث تولید تاکید داشتند به این دلیل است که ممکن است شعار سال گذشته تحقق پیدا نکرده و به خوبی نتوانسته به اهداف خود برسد، بنابراین تاکید بر این موضوع مجددا صورت گرفته است.
 
میرزایی با بیان اینکه مسائل و مشکلات اصلی کشور مساله اقتصادی و معیشتی است، تصریح کرد: معیشت مردم زمانی حل می‌شود که اشتغال ایجاد شود، از طرفی اشتغال نیز به تولید برمی‌گردد.

منتخب مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: چه افراد سرمایه‌گذار که می‌توانند در امر سرمایه‌گذاری کاری انجام دهند و چه کسانی که در سیستم‌های اجرایی و اداری می‌توانند حمایت کنند قطعا در امر تولید موثر است، گاهی مشکلات از نبود همکاری‌ها مخصوصا در بحث سیستم‌های اداری و دستگاه‌های دولتی در حوزه تولید و سرمایه‌گذاری شروع می‌شود، گاهی مدت‌ها زمان صرف می‌شود تا سرمایه‌گذار مجموعه‌ای را راه‌اندازی و به بهره‌برداری برساند که مسئولان اجرایی کشور نقش اصلی را در این زمینه برعهده دارند، در حقیقت اینها هستند که زمینه شرایط سرمایه‌گذاری تولید را باید فراهم کنند.

میرزایی بیان کرد: کسانی که می‌توانند در کشور سرمایه‌گذاری کنند به جای اینکه به انباشت پول یا به جمع‌آوری سرمایه اکتفا کنند، باید دقت کنند که سرمایه را به سمت تولید هدایت کنند که این کار حسنه‌ است، از این حیث که برای بخش عمده‌ای از مردم اشتغال ایجاد و مشکل معیشت مردم برطرف و دگرگونی خاصی ایجاد می‌شود، در حقیقت می‌توان گفت سرمایه‌گذاری در امر تولید منجر به ایجاد رونق در زندگی مردم می‌شود.

وی یادآور شد: باید سیستم‌های اجرایی و دولتی کشور زمینه را برای سرمایه‌گذاری ایجاد کنند، زیرا بروکراسی را سیستم‌های اجرایی ایجاد می‌کنند، سرمایه‌گذار که قصد سرمایه‌گذاری را دارد و قصد پیاده‌سازی طرحی را دارد از زمانی که شروع می‌کند تا زمانی‌که بتواند زمینی را تحویل و مجوزی را اخذ کند یک تا دو سال طول می‌کشد، بنابراین دستگاه‌های اجرایی کشور باید زمینه تسهیل در امر تولید و مقدمات سرمایه‌گذاری را فراهم کنند.

میرزایی در خصوص مشارکت مردم در شعار سال، خاطرنشان کرد: منظور از مشارکت مردم آن بخش از جامعه است که پول در دست آن‌هاست و می‌توانند در مسیری که صرفا به انباشت سرمایه منجر می‌شود، سرمایه‌گذاری کنند، منتها سرمایه‌گذاری که مطرح می‌شود باید در راستای تولید باشد تا منتج به اشتغال و رونق زندگی مردم شود.

انتهای پیام


 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha