• پنجشنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۴
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403013017508
  • خبرنگار : 50682

فرماندار شهرستان شهریار

نسل جوان باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شود

نسل جوان باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شود

ایسنا/تهران نشست هماهنگی برگزاری کنگره ملی سرداران و ۱۲۰۰۰ هزار شهید استان تهران با حضور فرمانده سپاه شهریار، فرمانده سپاه اندیشه، فرماندار شهرستان شهریار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و دیگر مسئولین در محل سالن جلسات شهید صدرزاده فرمانداری ویژه شهرستان شهریار برگزارشد.

فرماندار شهرستان شهریار ضمن اشاره به ۱۱۰۰ شهید شهرستان شهریار در جلسه هماهنگی برگزاری این کنگره گفت: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا وظیفه همگانی است و نسل جوان باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شود. به همین منظور با تمام توان و قدرت و با استفاده از ظرفیت و پتانسیل شهرستان برنامه هایی شایسته منزلت شهدا و خانواده های معظم آنها اجرایی گردد.

فاتحی نژاد در این خصوص تشریح کرد: ساخت یک فیلم سینمایی ۴۵ دقیقه ای از زندگی شهدای شاخص شهرستان، ساخت و نصب المان کنگره شهدا در ورودی های شهرهای هفتگانه شهریار، طراحی و اجرای دیوارنگاره ها با محوریت تصاویر شهدا، ساخت نماهنگ ویژه شهرستان شهریار، پویش کتابخوانی و مقاله نویسی، برگزاری اجلاسیه شهدای اقشار در ۲۳ اردیبهشت، جمع آوری آثار برجای مانده از شهدای شهرستان، تالیف کتب در راستای زندگی نامه شهدا، فضاسازی شهرستان و برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی، هنری و اجتماعی و... از اقداماتی است که در قالب ستاد بزرگداشت شهدای شهرستان شهریار تا روز برگزاری کنگره در سطح شهرستان اجرایی خواهد شد. 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه در خلال کنگره ۱۲۰۰۰ شهید استان تهران و بازدید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از این نمایشگاه خاطر نشان کرد: انتظار داریم شاهد هماهنگی و هم افزایی مجموعه مدیریتی شهرستان در برگزاری نمایشگاه کنگره ۱۲۰۰۰ شهدای استان تهران باشیم. همچنین نکته حائز اهمیت این نمایشگاه بازدید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از غرفه شهرستان است به همین دلیل غرفه برپا شده باید از هر جنبه  برجسته باشد. 

همچنین در پایان این نشست، شهرداران هفتگانه احکام مسئولیت خود را دریافت کردند.
 
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha