• چهارشنبه / ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403020503490
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

مدیر کل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد:

ارتقای کیفیت آموزش و پرورش منوط به انتخاب معلمان واجد شرایط و متعهد

ارتقای کیفیت آموزش و پرورش منوط به انتخاب معلمان واجد شرایط و متعهد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش گفت: ارتقای کیفیت آموزش و پرورش منوط به انتخاب معلمان واجد شرایط و متعهد است.

محمدی شامگاه سه شنبه در جلسه توجیهی تسهیل گران، کمک تسهیل گران  و مدیران حوزه های ارزیابی آزمون استخدامی ١٤٠٣ ضمن تبریک تحقق وعده صادق و شکست غده سرطانی اسرائیل به نقش ارزیابان در انتخاب معلمان اشاره کرد و گفت: ارتقای کیفیت آموزش و پرورش منوط به انتخاب معلمان واجد شرایط و متعهد است.

مدیر کل دفتر آموزش پیش دبستانی و ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: انتخاب معلمان واجد شرایط و متعهد، نقشی مهمی در ارتقای کیفیت آموزش و پرورش دارد و از این رو، ارزیابی دقیق و علمی داوطلبان از اهمیت خاصی برخوردار است و ضرورت دارد ارزیابان نقش جدی دراین زمینه داشته باشند.

وی ضمن تشریح اهمیت نقش خطیر ارزیابان در فرآیند گزینش معلمان آینده کشور، بر ضرورت دقت و ظرافت در ارزیابی داوطلبان تاکید کرد.

محمدی در ادامه به ارائه آموزش های تخصصی در خصوص نحوه ارزیابی داوطلبان، شاخص های ارزیابی، نحوه امتیازدهی و نکات کلیدی در خصوص مصاحبه با داوطلبان پرداخت.

وی ادامه داد: هدف از اجرای فرایند ارزیابی، شناسایی و جذب افراد دارای صلاحیت و توانمندی لازم برای معلمی است؛ این فرآیند به گونه ای طراحی شده که علاوه بر سنجش دانش و معلومات داوطلبان، توانایی های آنها در زمینه های مختلفی همچون تفکر انتقادی، حل مسئله، برقراری ارتباط و مدیریت کلاس درس نیز مورد ارزیابی قرار گیرد.

مدیرکل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش جلسه توجیهی تسهیل گران، کمک تسهیل گران و مدیران حوزه های ارزیابی آزمون استخدامی ١٤٠٣ را فرصتی ارزشمند برای ارزیابان دانست و افزود: ارزیابان ضمن آشنایی با آخرین بخشنامه ها و دستورالعمل های مربوط به فرایند استخدامی، مهارت های خود را در زمینه ارزیابی داوطلبان ارتقا می‌بخشند و بدون شک، این امر نقش موثری در انتخاب معلمان شایسته و توانمند و در نهایت، ارتقای کیفیت آموزش و پرورش کشور خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha