• چهارشنبه / ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403020503766
  • خبرنگار : 50659

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اعلام کرد:

اجرای ۵۵ برنامه استانی بمناسبت هفته کارگر در اردبیل

اجرای ۵۵ برنامه استانی بمناسبت هفته کارگر در اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» آغاز شد و حدود ۵۵ برنامه در سطح استان در این هفته اجرایی خواهد شد.

بهروز رحیم زاده، پنجم اردیبهشت در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت کار و کارگر در تشریح برنامه‌ها و اقدامات این هفته، اظهار کرد: حدود ۵۵ برنامه در سطح استان در این هفته اجرایی خواهد شد.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان اردبیل تاکید کرد: در این هفته برنامه های متنوع و زیادی برنامه ریزی شده است که از جمله می توان به سخنرانی در خطبه پیش از نماز جمعه اشاره کرد و شروع برنامه های هفته  کار و کارگر با حضور مدیرکل و مدیران کل شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت متبوع در مزار شهدا خواهد بود.

وی افزود: حضور در کارخانجات و دیدار چهره به چهره با کارگران و کارفرمایان به همراه تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری مسابقات و رویدادهای فرهنگی- ورزشی و همچنین برگزاری میز خدمت در محل مصلی از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است. در سطح شهرستان ها و تشکل های کارگری و کارفرمایی نیز چندین برنامه اجرایی خواهد شد.

رحیم زاده خاطرنشان کرد: برگزاری ورزش های صبحگاهی در محل واحدهای کارگاهی و همچنین برگزاری مراسم ها و جشن های کارگری در محل کارخانجات نیز از دیگر برنامه های این هفته می باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل افزود: روزهای هفته کارگر با عناوین مختلف نام‌گذاری شده‌اند به این ترتیب که ۵ اردیبهشت کارگر تجدید میثاق با امام ره، رهبری و شهدا، ۶ اردیبهشت کارگر فرهنگ کار و مهارت‌آموزی، ۷ اردیبهشت کارگر تامین اجتماعی و تکریم بازنشستگان، ۸ اردیبهشت کارگر منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت، ۹ اردیبهشت کارگر ایمنی سلامت و بهداشت کار، ۱۰ اردیبهشت کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم و ۱۱ اردیبهشت کارگر، ایمان، امید و همدلی نام‌گذاری شده‌اند.

انتهای پیام     

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha