• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403022417035
  • خبرنگار : 30147

مدیرعامل انجمن سینمای جوان ایران خبر داد

اختصاص ۴۰ میلیارد ریال برای هزینه ساخت دفاتر سینمای جوان در شهرستان‌ها

اختصاص ۴۰ میلیارد ریال برای هزینه ساخت دفاتر سینمای جوان در شهرستان‌ها

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل انجمن سینمای جوان ایران از اختصاص ۴۰ میلیارد ریال برای هزینه ساخت دفاتر سینمای جوان در شهرستان‌ها خبر داد.

مهدی آذرپندار، ۲۳ اردیبهشت در حاشیه کلنگ‌زنی احداث ساختمان انجمن سینمای جوان تربت‌حیدریه و نشست با هنرمندان این شهرستان در گفت و گو با ایسنا گفت: این انجمن مبلغ ۴۰ میلیارد ریال برای هزینه ساخت دفاتر در شهرستان‌ها اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه این مبلغ در صورتی تخصیص پیدا می‌کند که زمین مناسب ساخت توسط شهرستان‌ها آماده شده باشد، افزود: به دنبال اتمام پروژه‌های نیمه تمام هستیم و در عین حال سعی بر آن داریم تا به پایان نرسیدن پروژه‌های قبل، پروژه جدیدی را شروع نکنیم.

‌مدیرعامل انجمن سینمای جوان ایران اظهار کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم که این کلنگ‌زنی‌ها نمایشی نباشد و به نتیجه برسد تا هنرمندان این خطه نیز صاحب یک مکان مستقل شوند.

اختصاص ۴۰ میلیارد ریال برای هزینه ساخت دفاتر سینمای جوان در شهرستان‌ها

آذرپندار ادامه داد: با پیگیری‌های کمیسیون فرهنگی شورای شهر تربت‌حیدریه و اداره فرهنگ و ارشاد زمینی توسط خیر گران‌قدر حاج علی ابراهیمی ده‌پائینی اهدا شده است که میزان اعتبار پیشنهادی توسط انجمن سینما جوان به این پروژه تخصیص یافته است، با این حال برای تکمیل آن باید از توان شهرستان نیز استفاده شود تا پروژه هرچه زودتر به تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تربت‌حیدریه در این مراسم گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع در سه طبقه با زیربنای ۸۰۰ مترمربع و اعتبار اولیه ۴۰ میلیارد ریال شروع به ساخت خواهد شد که برای تکمیل آن نیازمند ۴۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیز است.

مهدی زاهدی، افزود: نقشه‌های این پروژه در سطح شهرستان آماده شده و به تائید انجمن سینمای جوان ایران رسیده است که طبقه اول آن نگارخانه، طبقه دوم اداری - آموزشی و طبقه سوم نیز رفاهی خواهد بود.

ساخت ساختمان انجمن سینما جوان و تجهیزات آموزشی و فیلم‌برداری مهم‌ترین مطالبه هنرمندان این خطه از مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha