• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403022619276
  • خبرنگار : 50664

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی:

بزرگترین موفقیت ما کاهش متوسط میزان خاموشی مشترکین برق از ١٠٨ به ٨٠ دقیقه است

بزرگترین موفقیت ما کاهش متوسط میزان خاموشی مشترکین برق از ١٠٨ به ٨٠ دقیقه است

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی بزرگترین موفقیت این شرکت را در بین شاخص‌های مختلف، کاهش متوسط میزان خاموشی مشترکین برق این استان از ١٠٨ دقیقه در سال ١٣٩٨ به ٨٠ دقیقه در سال ١٤٠۲ عنوان کرد.

علیرضا خدابنده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این شرکت طی پنج سال گذشته به رشد چهار برابری در زیرساخت‌ها و رشد پنج برابری در داده‌های مختلف دست یافته و پهنای باند در مدیریت‌های برق شهرستان‌های این استان ١٠ برابر شده است.

وی از افزایش تعداد مشترکان برق استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۳۱ هزار و ۸۸۱ مشترک به تعداد مشترکان شرکت توزیع برق استان اضافه شده و در حال حاضر تعداد مشترکان به یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۴۰۵ مشترک رسیده است.

وی با اشاره اجرای موفق برنامه‌های مدیریت مصرف در سال گذشته افزود: در تابستان سال ۱۴۰۲ با همکاری کلیه مشترکان در استان توانستیم با موفقیت از پیک بار عبور کرده و به میزان ۱۶۰ مگاوات کاهش مصرف در زمان اوج بار شبکه را نسبت به میزان پیش‌بینی شده داشته باشیم.

خدابنده از مشارکت ۷۷۰ هزار و ۴۷۱ مشترک کم‌مصرف خانگی (مشمول پاداش) شرکت توزیع نیروی برق استان در برنامه‌های اوج بار تابستان سال گذشته خبر داد و افزود: از مجموع قبض صادر شده برای مشترکان خانگی شهرستان‌های تحت پوشش این شرکت در استان در بازه زمانی اول خرداد تا پایان آذرماه سال قبل، از قبض‌های مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی، مبلغ ۳۵۷ میلیارد و ۱۲۶ ریال پاداش صرفه‌جویی دریافت کردند.

وی اضافه کرد: همکاری همه مشترکان از جمله مشترکان کشاورزی، صنعتی، اداری، سایر مصارف و به‌ویژه مشترکان خانگی نقش قابل‌ ملاحظه‌ای در حفظ پایداری شبکه سراسری برق به‌خصوص در ساعت اوج مصرف در تابستان گرم سال قبل داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی ادامه داد: سال گذشته همه مشترکان خانگی حتی مشترکان پرمصرف در صورتی که مصرف برق خود را کاهش داده بودند، از پاداش ریالی بر روی قبض برق خود بهره‌مند می‌شدند.

خدابنده عنوان کرد: امیدواریم با همکاری کلیه مشترکان اعم از خانگی، تجاری، صنعتی، اداری، کشاورزی و سایر مصارف بتوانیم از پیک بار تابستان سال جاری با موفقیت عبور کنیم.

وی خاطرنشان کرد: توسعه تاب‌آوری شبکه برق در تداوم برنامه‌های گذشته، ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی، تکمیل طرح‌ها در بخش سامانه‌های نرم افزاری، توسعه ارتباطات مردمی و بازدیدهای میدانی از اولویت‌های کاری در شرکت توزیع برق خراسان رضوی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه بزرگترین موفقیت شرکت توزیع برق خراسان رضوی در بین شاخص‌های مختلف، کاهش متوسط میزان خاموشی مشترک برق این استان از ١٠٨ دقیقه در سال ١٣٩٨ به ٨٠ دقیقه در سال ١٤٠۲ است، گفت: این شرکت طی پنج سال گذشته به رشد چهار برابری در زیرساخت‌ها و رشد پنج برابری در داده‌های مختلف دست یافته و پهنای باند در مدیریت‌های برق شهرستان‌های این استان ١٠ برابر شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha