• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403022720107
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرمانده کل سپاه پاسداران:

بزرگ‌ترین عملیات موشکی تاریخ بشریت به نام حاج علی زاهدی رقم خورد

بزرگ‌ترین عملیات موشکی تاریخ بشریت به نام حاج علی زاهدی رقم خورد

ایسنا/اصفهان فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سردار شهید حاج علی زاهدی پس از شهادتش نیز جنگید، یعنی بزرگ‌ترین عملیات موشکی تاریخ بشریت به نام حاج علی زاهدی و در انتقام خون او و هم‌رزمانش رقم خورد.

به گزارش ایسنا از اصفهان، سردار سرلشکر حسین سلامی با حضور در منزل شهید زاهدی با بیان اینکه این شهید اسوه و الگوی یک انسان آسمانی و فراتر از انسان‌های زمانی و نزدیک به خدا بود، اظهار کرد: حاج علی زاهدی در این مسیر از ابتدای آنکه لباس جهاد پوشید تا فرماندهی تیپ و لشکرهای سپاه، فرماندهی نیروهای هوایی و زمینی سپاه، جانشینی حاج قاسم، فرماندهی سپاه لبنان در شرایط سخت، اداره عملیات سپاه و مسئولیت ۲ جبهه اصلی اسلام یعنی سوریه و لبنان که جنگ جاری و زنده ما بود را به عهده گرفت و در آخر هم به لحاظ معنوی به زیباترین شکل به شهادت رسید.

وی افرود: حاج علی زاهدی پس از شهادتش نیز جنگید یعنی بزرگ‌ترین عملیات موشکی تاریخ بشریت به نام حاج علی زاهدی و در انتقام خون او و هم‌رزمانش رقم خورد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری اینکه در زندگی‌ام به قدری که با حاج علی بودم، با برادران خودم نبودم و اتصالی روحی و درونی میان ما برقرار بود، تصریح کرد: در ۲ روز آخر حیات شهید زاهدی فرصتی پیش آمد و زمان زیادی با او بودم؛ چند ساعت جلسه‌ باهم داشتیم که آنجا ذکر می‌گفت، می‌شنید و لبخند می‌زد.

وی با تاکید بر اینکه افرادی که شهید می‌میرند شهید متولد شده و زندگی می‌کنند چرا که هر شخصی با صفت ابدی زندگی می‌کند، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های او این بود که سیرت و صورتش یکی بود، با عاطفه، همراه و شوخ طبع بود و حتی اگر ۱۰ شبانه روز هم با او بودم، خسته نمی‌شدم، چرا که خوش بیان و دارای شخصیتی ممتاز بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید به این خانواده تبریک زیادی گفت، نه تنها برای شهادت او، بلکه برای وجود چنین شخصیتی در میان خانواده، خاطرنشان کرد: او بوی بهشت می‌داد و معنای قرآن بود؛ همیشه یا قرآن می‌خواند یا ذکر می‌گفت، شوق شهادت نیز در او فوران می‌کرد و از چیزی نمی‌ترسید، در شرایط سخت آرام و خوش اخلاق بود.

سلامی با تاکید بر اینکه در روز تشییع او جمعیت انتها نداشت و عزت بالاتر از این نمی‌شود، گفت: شهرت‌گریزی نیز یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های او بود و نشاط نسبت به جهاد و شهادت در وجود او جلوه داشت و هیچ چیز جز این نوع شهادت لایق او نبود.

بزرگ‌ترین عملیات موشکی تاریخ بشریت به نام حاج علی زاهدی رقم خورد

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha