• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403022921244
  • خبرنگار : 50177

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

دشمن از دریچه رسانه به اقتصاد ما هجوم برده است

دشمن از دریچه رسانه به اقتصاد ما هجوم  برده است

ایسنا/لرستان رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه دشمن از دریچه رسانه به اقتصاد ما هجوم برده و داشته‌های ما را برعکس جلوه می‌دهد، گفت: این جام رسانه‌ای باید به سمت ایجاد جریان رسانه‌ای در امیدآفرینی پیش رود.

سردار سرتیپ پاسدار محمد زهرایی، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده که گفتمانش در دنیا هم الگوبرداری و تکثیر شده و هم جهان استکبار در برابر این گفتمان به زانو درآمده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر خیزش دانشجویی و بیداری ملت‌ها که شاهدیم از اثرات صادر شده جمهوری اسلامی است؛ منتها یک جای کار می‌لنگد  و آن این است که دشمن در جنگ رسانه‌ای و شناختی توانسته اذهان برخی از نوجوانان و جوانان و بدنه مردم در داخل کشور نسبت به انقلاب و دستاوردهای آن مخدوش و ناامید کند؛ از این منظر که نگاه کنیم امید، ایجادامید، خبرهای امیدآفرین و پیوندهای اجتماعی که کنار همدیگر به سمتی که چهره اقتدار نظامی که در بیرون است در داخل کشور حمایت شود یک ضرورت است.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: جام رسانه‌ای امید می‌گوید خبرهای امیدآفرینی و اقداماتی که منجر به نشاط و امید در جامعه شود کم نداریم و داستان حق و باطل همچون نور و ظلمت، روشنی و تاریکی است، وقتی رسانه‌ها امیدآفرینی نکنند دشمن شروع به ترویج ناامیدی در جامعه می‌کند؛ هرکجا نور نباشد تاریکی به وجود می‌آید.

زهرایی ادامه داد: هر تیم رسانه‌ای، هر خبرنگار، هر رسانه و هر اثر فاخر بسان چراغ و نورافکنی است که به جامعه روشنی می‌بخشد و این جام رسانه‌ای باید به سمت ایجاد جریان رسانه‌ای در امید آفرینی پیش رود.

وی بیان کرد: رسانه‌هایی که واقعیات را نمی‌بیند بدانند حقیقت یافتنی است نه بافتنی و متاسفانه برخی‌ها دارند این واژه‌ها را واژگون جلوه می‌دهند، اما بدانند غزه پس از ۸۰ سالی که زیر ظلم بود و امپراتوری رسانه‌ای نمی‌گذاشت حقیقت روشن شود.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اضافه کرد: وقتی داریم در کنار هم زیست می‌کنیم و جامعه جهانی نظاره‌گر ما هستند و به این اقتدار غبطه می‌خورند چرا خودمان به این اقتدار و به پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلابی نبالیم؛ هرچند منکر وجود فسادها و رانت‌ها نیستیم.

زهرایی با بیان اینکه نباید به خاطر ایرادات جزئی صورت مساله را حذف کرد، گفت: دشمن از دریچه رسانه به اقتصاد ما هجوم برده و از داشته‌ها ما را برعکس جلوه می‌دهد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha