• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403022921492
  • خبرنگار : 50649

معاون شرکت آبفا:

صرفا با اتکا به طرح‌های توسعه‌ای نمی‌توانیم پاسخگوی تقاضای آب باشیم

صرفا با اتکا به طرح‌های توسعه‌ای نمی‌توانیم پاسخگوی تقاضای آب باشیم

ایسنا/فارس معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آبفا کشور با اشاره به اهمیت مدیریت آب گفت: صرفا با اتکا به طرح‌های توسعه‌ای نمی‌توانیم پاسخگوی تقاضای آب باشیم.

علیرضا جزء قاسمی امروز، ۲۹ اردیبهشت‌ماه در آیین معارفه مدیر عامل آبفا فارس در شیراز گفت: امروز توانسته‌ایم با به‌کارگیری طرح‌های مطالعاتی، مدیریت دانش و تخصص، خواسته‌های مشترکین را در حوزه آب و فاضلاب از جمله تأمین و ایجاد زیرساخ‌ های جدید اجابت کنیم.

معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آبفا کشور اظهار کرد: در دولت سیزدهم با تکیه بر اصل تأثیرگذاری، پروژه‌های مهمی در حوزه آب و فاضلاب در کشور تعریف و اجرا شده است.

جزء قاسمی در بخش دیگری از بیانات خود، تأکید کرد: آنچه در حوزه ی تأمین و توزیع آب باید مورد توجه باشد؛ بحث مدیریت آب است. ما امروز صرفا با اتکا به پروژه‌های توسعه‌ای نخواهیم توانست تقاضای آب را جوابگو باشیم.

وی ادامه داد: در این برهه آنچه که همه ما شاهد پیشی گرفتن تقاضای آب بر عرضه آن هستیم. ما در واقع شاهد یک عدم تطابق و ناترازی در این عرصه هستیم. بخشی از این ناترازی به موضوعات اقلیمی مربوط می‌شود.

جزء قاسمی گفت: افزایش تقاضای مردم در مقابل منابع موجود آب مشکلات جدی را در حوزه مدیریت آب ایجاد کرده است؛ باید توجه داشته باشیم که صرفا با مدیریت تولید نمی‌شود درخواست مردم را اجابت کرد؛ واضح است که در کنار اقدامات توسعه‌ای، باید کارآمدی مدیریتی را نیز توسعه دهیم و واضح است که مدیریت مصرف و اقتصاد آب از ارکان مهم مدیریت آب است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مدیر عامل جدید شرکت آبفا فارس هم در این مراس1م با اشاره به انتخاب مدبرانه شعار سال توسط مقام معظم رهبری(دامت برکاته) مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، سیاست این شرکت در آینده را مبتنی بر همین شعار و مدیریت بهینه منابع آب شرب با بهره‌گیری از مشارکت مردم توصیف کرد.

علی شبانی با بیان اینکه استان پهناور فارس ۷ درصد از جغرافیای کشور را به‌خود اختصاص داده است، گفت: اقدامات مطلوب زیادی در حوزه آب و فاضلاب در شهرها و روستاهای استان انجام شده است؛ اما بررسی‌ها نشان از لزوم فعالیت‌های سازنده مضاعف در این حوزه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نیروی انسانی را موتور محرکه یک مجموعه ی اداری دانست و افزود: بی تردید با استفاده از آموزش و ایجاد انگیزه در پرسنل می‌توان موفقیت‌ها را سرعت بخشید و بر مشکلات فائق آمد؛ چرا که مهم‌ترین سرمایه یک سازمان نیروی انسانی آن است.

به گزارش ایسنا،‌ در این مراسم از زحمات علی جان صادق‌پور قدردانی و علی شبانی به عنوان مدیرعامل جدید آبفا فارس معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha