/ سريالهاي دفاع مقدس و جذب مخاطب/ تكاور:گنجاندن فلسفه عشق براي جذب مخاطب لازم است جمال شورجه: فرق سريالهاي دفاع مقدسي تنها در بهكارگيري ادوات نظامي است
كارگردان سريال «پردهي عشق»، دربارهي چگونگي جذب مخاطب در آثار تلويزيوني با مضمون دفاع مقدس گفت: فرق اين آثار با سريالهاي ديگر، تنها در به كارگيري ادوات نظامي در آنها است و معمولا مراحل پيش و پس از توليد يكساني دارد.
شورجه به خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا افزود: آن چه آثار دفاع مقدس را متمايز ميكند، تهيه، سامان دادن و استفادهي درست از ابزار جنگي جلو دوربين است كه در صورت همراه شدن با عوامل مناسب ديگر موجب خلق اثري خوب ميشود.
به گزارش ايسنا، تكاور ـ كارگردان تلويزيون ـ نيز در پاسخ به پرسش خبرنگار ايسنا، كه براي جذب مخاطب در سريالهاي دفاع مقدسي چه تمهيداتي انديشيده است، گفت: اين مطلب را قبول ندارم كه اگر در زمينهي دفاع مقدس كار كنيم، مخاطبمان را از دست خواهيم داد. بلكه اگر تغيير و تحولي در نگارشمان و در ابعاد هنرمندانهي دفاع مقدس به خرج ندهيم، مخاطبان را از دست خواهيم داد.
وي از انتخاب بازيگران و عوامل ساخت مجموعه تلويزيوني و دراماتيزه كار در ارتباط با ابعاد روحي - رواني شخصيتها و گنجاندن فلسفهي ازدواج و عشق در كار به عنوان تمهيداتي ياد كرد كه براي جذابتر شدن سريال دفاع مقدسي چون «قلب» استفاده كرده است.
انتهاي پيام
- در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
- -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
- - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.
- - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.


نظرات